Administratör till Gävle kommun

Administratör till Gävle kommun

Arbetsbeskrivning

Är du en erfaren administratör som tidigare arbetat i offentlig förvaltning? Vi söker dig som är kommunikativ, strukturerad och lösningsorienterad och som trivs med administrativt arbete. Är det dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag då urval sker löpande och behovet är omgående!

OM TJÄNSTEN
Som administratör kommer du arbeta på Säkerhetsenheten Gävle kommun som tillhör sektor Styrning och stöd. Enheten är organiserad inom administrativa avdelningen och delar chef med enheten för social hållbarhet. Säkerhetsenheten har ett strategiskt trygghets- och säkerhetsuppdrag för Gävle kommun och i det arbetet inryms även skadehantering och försäkringsfrågor.

I och med översvämningarna i augusti har inkomna skadeanmälningar ökat kraftigt och därmed finns det ett behov av ett administrativt stöd i arbetet. För att du ska komma in i rollen på bästa sätt kommer du få en introduktion.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Gävle kommun. Uppdraget kommer att vara på heltid med start omgående. Uppdragets längd sträcker sig till årsskiftet med eventuella möjligheter att bli förlängd förutsatt att det finns behov samt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administratör kommer du främst arbeta med inmatning av skadeärenden i systemen SIV och Insman. Det kan även förekomma andra administrativa arbetsuppgifter kopplat till säkerhetsenheten som exempelvis dokumentation och minnesanteckningar.

VI SÖKER DIG SOM
* Har minst två års erfarenhet av administrativt arbete


* Har god datorvana och erfarenhet av arbete med Excel
* Har erfarenhet av att arbeta i offentlig förvaltning samt i en större organisation
* Har en kommunikativ förmåga och är obehindrad på svenska i såväl tal som skrift då kommunikationen sker på svenska i det dagliga arbetet


Det är meriterande för tjänsten om du tidigare arbetet i skaderegistret SIV och Insman. Vänligen låt detta tydligt framgå i din ansökan.

Som person är du:


* Samarbetsvillig
* Självgående
* Problemlösande


Övrig information


* Start: Omgående (dock senast 18 oktober)
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Placering: Gävle
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2021
  • Ansök senast: 2 november 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024