Administratör till konsultföretag

Administratör till konsultföretag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som  administratör kommer du att arbeta i en projektgrupp inom industrin där du bland annat kommer att ansvara för logistik och stämpellistor för konsulter på området, organisera data filer, uppdatera information i Excel ark och vara första support till projekt ledaren. Då detta är en arbetsgrupp där många enbart talar engelska så är det engelska spåket i tal och skrift ytterst viktigt. Arbetstiderna är dagtid måndag till fredag.

Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av projekt administration och Microsoft office paketet. Det är viktigt att du har bra engelska kunskaper i tal och skrift. Vidare ser vi att du har social kompetens , är flexibel, ansvarsfull och  utåtriktad.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Anna Åberg via 070 485 72 49

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 12 februari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


16 maj 2024