Administratör till vår kund i Gävle

Administratör till vår kund i Gävle

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en administratör. Tjänsten är på heltid och beräknas starta så snart som möjligt och pågå fram till årsskiftet, med eventuell möjlighet till förlängning. Under uppdraget kommer du att vara anställd som en av våra uppskattade konsulter. Urval och intervjuer sker löpande under processen, varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Säkerhetsenheten Gävle kommun tillhör sektor Styrning och stöd. Enheten är organiserat inom administrativa avdelningen och enheten delar chef med enheten för social hållbarhet. Säkerhetsenheten har ett strategiskt trygghets- och säkerhetsuppdrag för Gävle kommun. I det arbetet inryms också skadehantering och försäkringsfrågor. Då inkomna skadeanmälningar accentuerats kopplat till översvämningarna i augusti finns behov av administrativt stöd.
Stödet avser främst inmatning av skadeärenden i två system; SIV och Insman. Det kräver god datorvana och erfarenhet av arbete med Excel. Det kan även förekomma andra administrativa uppdrag kopplat till enheten såsom dokumentation och minnesanteckningar.

Vem är du?
Vi ser att du är strukturerad, kan arbeta självständigt och har god effektivitet. Du har minst två års erfarenhet från administrativt arbete, gärna från offentlig förvaltning. Det är meriterande om du har har erfarenhet av arbete i skaderegistret SIV och Insman. Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Gustafsson

Frida Aronson

Anna Holm

Asaad Amaya

Anne Wegar

Asaad Amaya

Frida Aronson

Jannica Chinos

Sandra Westman
sandra.westman@poolia.se
Amanda Hedqvist
amanda.hedqvist@poolia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Uppsala AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2021
  • Ansök senast: 17 oktober 2021

Besöksadress

Svartbäcksgatan 1 B, Uppsala
None

Postadress

Svartbäcksgatan 1 B
Uppsala, 75320

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024