Administratör till Volvoenheten på Torslanda

Administratör till Volvoenheten på Torslanda

Arbetsbeskrivning

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.

Vi har idag 700 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på ca 120 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 800 000 medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

Läs mer på www.feelgood.se

Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enhet i Torslanda Göteborg arbetar, ca 25 personer, i team mot vår största kund Volvo Cars. Vi levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering samt medicinska kontroller. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.
Som administratör på vår enhet är Du intresserad av att bygga och utveckla goda relationer både med våra kunder och kollegor. Vi ser även att du har ett affärsmässigt förhållningssätt och är en god lagspelare. Du är ett viktigt internt stöd och en del i att utveckla våra interna processer och arbetssätt.
Arbetsuppgifter: Administrera daglig posthantering och inköp av material till enheten. Serva kollegor på enheten med allmän service såsom kontakt med försäkringsbolag, kontakt med vårdcentraler eller andra sjukvårdsinrättningar, inscanning och arkivering av dokument samt övrigt förekommande administrativa uppgifter. Visst IT-stöd för dina kolleger.
Administrera planering av utbildningar till kund, viss hantering av fakturor/följesedlar, ta fram statistik samt kassarapporter.
Du kommer vara delaktig i kommunikation mot kund samt löpande intern kommunikation. Viss uppdatering i SharePoint förekommer. Du kommer även delta i olika interna forum för att utveckla och stödja våra olika processer.
Vi söker dig som brinner för service, leda projekt och administration. Meriterande är om du har kompetens som medicinsk sekreterare. Du är intresserad av problemlösning, strategisk planering och organisation.
Du är strukturerad, självgående och behärskar engelska i tal och skrift, har körkort och mycket goda IT-kunskaper
Omfattning: Tillsvidareanställning på 100%. Finns möjlighet till deltid. 6 månaders provanställning tillämpas.
Tillträde snarast.
Vid frågor kontakta operativ chef;
Jessica Lundmark, jessica.lundmark@feelgood.se
Sista ansökningsdatum för tjänsten är 2022-04-30. Vi intervjuar löpande. Tjänsten kan tillsättas tidigare än sista ansökningsdag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Feelgood
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 mars 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Besöksadress

Rådhusgatan 6
None

Postadress

Banérg. 28, Box 5254
Stockholm, 10246

Liknande jobb


Projektledare för implementering av ny socialtjänstlag

Projektledare för implementering av ny socialtjänstlag

3 maj 2024

Utvecklare till Konsthallen

Utvecklare till Konsthallen

13 maj 2024

Projektassistent inom social välfärd

Projektassistent inom social välfärd

8 maj 2024