Administratör/Koordinator

Administratör/Koordinator

Arbetsbeskrivning

Qtym AB grundades 1990. Vår verksamhet består av Qtym rekrytering, bemanning, HR- och verksamhetsstöd samt Qtym Business Partner. Vi har lång erfarenhet och stor framtidstro och arbetar aktivt för att erbjuda våra kunder det senaste inom metoder, arbetssätt, verktyg, teknik och systemlösningar och våra processer utvecklas i takt med våra kunders behov.

Vi är ett gäng trevliga och nytänkande medarbetare med unika spetskompetenser, kontaktnät och erfarenheter som tar stort personligt ansvar för våra kunders framgång. Vår devis är att vi förser våra kunder med kompetens som får dem att växa och utvecklas. Vi är ett modernt, personligt och roligt företag där medarbetarna trivs, utvecklas och tar ett personligt ansvar för såväl kunder som kandidater.

Qtym är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag vilket garanterar att vi är en seriös leverantör och att vi lever upp till Bemanningsföretagens tio grundkrav. I de fall vi tar arbetsgivaransvar ser vi till att vår personal har en god arbetsmiljö och blir bemött på ett bra sätt.

Qtym AB är ett privatägt företag med stor entreprenörsanda och ett starkt engagemang. Läs mer om oss

För kunds räkning ska vi nu rekrytera en mycket spännande roll, en mix av administration och koordinering. En fin tjänst för dig som brinner för service och administration.

Rollen
I rollen som administratör/koordinator fyller du en viktig roll hos företaget. I rollen arbetar du med olika former av serviceuppdrag på beställningar från företagets kunder. Uppdragen från kunderna kan variera stort, och du hanterar dem från start till mål. En stor del av din vardag är också att arbeta med administration. Arbetsuppgifterna kan variera, men som exempel kan det vara:

• Bokningar av hotell och resor.
• Ordna och koordinera event och resor.
• Ansvara för catering av mat och dryck.
• Välkomna gäster och sällskap.
• Administrera dokument, kvitton och sammanställa underlag
• Ta in offerter.
• Kontakt med leverantörer.
• Praktiskt arbete på kontoret eller på andra platser.
• Övrigt ”allt i allo”-arbete.

Tjänsten kan också innehålla resor. I rollen ingår arbete både dagtid, kvällar och helger, och kräver flexibilitet.

Vem söker vi
Vi söker dig som är en erfaren administratör och noggrann i ditt arbete. Du strukturerad och är van vid att administrera dokument och sammanställa underlag. Du brinner för att ge god service och har en känsla för vad som passar vid olika event. Du är självgående och trygg i att hantera och koordinera resor, event och projekt på egen hand. Som person är du social och trygg i dig själv. Du är prestigelös och tycker om att hugga i där det behövs.

Kunskaper inom ekonomi är meriterande, men inget krav. Din engelska är mycket god, både i tal och skrift.

En förutsättning för att klara rollen är att du har möjlighet till flexibilitet i din vardag.

Tycker du att tjänsten låter som en spännande utmaning, tveka inte att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum är 2022-01-02, men kunden har ett omgående behov vilket innebär att vi hanterar ansökningar löpande, tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdatum.

För frågor om tjänsten, kontakta Matilda Jakobsson, matilda.jakobsson@qtym.se , 054-14 18 00.

Ansöker gör du via formuläret nedan. Varmt välkommen med din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qtym
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2021
  • Ansök senast: 2 januari 2022

Liknande jobb


Administrativ chef

Administrativ chef

30 maj 2024

Fastighetskonsult

Fastighetskonsult

29 maj 2024

Verksamhetsutvecklare inköp

29 maj 2024

Administratör för förbättringsarbete hos Stora Enso

Administratör för förbättringsarbete hos Stora Enso

28 maj 2024