Administratör/orderplockare till Mariestadsblommor

Administratör/orderplockare till Mariestadsblommor

Arbetsbeskrivning

Är du en flexibel person med sinne för ordning och reda? Har du dessutom ett intresse för odling och växter? Då är det dig vi söker!

Dina arbetsuppgifter

Som administratör och orderplockare kommer du att jobba i en flexibel roll där du delvis kommer att sitta med administrativa delar men även vara med och hjälpa till i det praktiska arbetet. Det praktiska arbetet kommer bland annat att innebära packning av blommor, märka lådor och vara med i odlingen. Den administrativa delen innefattar ansvar över inkommande ordrar, leveranser, uppdateringar av kvalitetscertifieringar och daglig kundkontakt.

Om företaget

Mariestadsblommor är en krukväxtproduktion i Mariestad. Företaget erbjuder idag ett brett sortiment av prydnadsväxter som varierar med årstiderna. De har produktion året om och är en modern anläggning med biobränsle, energivärvar, recirkulation av allt bevattningsvatten mm. Sedan 2019 är de certifierade med Svenskt Sigill Klimatcertifierad och produkterna är märkta med Från Sverige. Försäljningen sker till olika återförsäljare, främst i Mellansverige.

Din profil

Vi söker dig som är noggrann, självständig och ordningsam. Med din flexibla inställning hoppar du gärna in där det behövs och kan snabbt växla fokus mellan olika uppgifter.

Skallkrav:
- Datavana (excel)
- Svenska i tal och skrift
Meriterande:
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Kunskap kring växter


Om oss

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor

Startdatum: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet, så ta chansen och sök redan idag!

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Rektor

17 november 2010

Rektor

17 november 2010

Filialchef

18 november 2010

15 oktober 2010