Affärsutvecklare, Interimsuppdrag

Affärsutvecklare, Interimsuppdrag

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta som underkonsult i detta uppdrag.

Uppdragsbeskrivning

För vår kund är små och medelstora företag en prioriterad målgrupp. Deras breda tjänsteutbud och höga servicenivå ger målgruppen den bästa kundupplevelsen.

Den affärsstödjande funktionen Affärsutveckling stöttar ledning, verksamhet och affärsområden med utveckling med leverans av tjänster inom strategiutveckling och med ledningsstöd, tjänste- och erbjudandeutveckling, projekt och projektmetod. Vi förstärker nu vår förmåga att leverera utvecklingsprojekt och söker en Affärsutvecklare till teamet.

Affärsutvecklaren driver och levererar komplexa projekt kopplat till kundens övergripande strategier med fokus på lönsamhets- och effektiviseringsutveckling samt erbjudandeutveckling. En stor del av kundens effektiviseringspotential ligger i optimering av arbetssätt i kombination med digitalisering. Rollen tillför systematik och utvecklar processer, metoder och arbetssätt samt fångar upp verksamhetens behov, krav och arbetar för att realisera dessa.

Uppdragsformalia
Uppdragsperiod: 210901-211201
Omfattning: 100%
Ort: Stockholm
Distansarbete: 0%
Senioritetsnivå: Senior

Kvalifikationer



• Vi söker dig med ca fem års erfarenhet som managementkonsult, verksamhetsutvecklare eller affärsutvecklare inom tillverkande industri/produktion.
• Du har erfarenhet av att leda utvecklings- och förändringsarbete från idé till färdig implementering i verksamheten och/eller ut mot marknaden.
• Du har god erfarenhet av att driva projekt kopplat till affärs- och verksamhetsutveckling där det digitala inslaget varit framträdande.
• Du har erfarenhet av arbete med metod- och processutveckling och optimering av arbetssätt i kombination med effektiva IT-lösningar.
• Du har goda projektledaregenskaper och är van att arbeta med intressenter både på företagsledande nivå och i linjen.
• Du är bra på att fånga verksamhetens behov och har förmåga att omvandla det till konkreta initiativ som leder till tillväxt och effektivisering.
• Du har god förståelse för utvecklingsprocesser kopplade specifikt till tjänsteutveckling och marknads- och säljetablering.
• Du har relevant akademisk utbildning. Rollen kräver mycket god affärsförståelse.
• Du har erfarenhet av och trivs i en snabbrörlig och konsultativ miljö och är van att ta egna initiativ, hitta pragmatiska lösningar och agera rådgivande i en komplex organisation.
• Du har god förmåga att konkretisera uppslag och idéer till projekt som du driver i mål.

Nödvändliga färdigheter


• Management

Personlig egenskaper


• Utvecklingsorienterad och förändringsskicklig.
• Social och utåtriktad relationsbyggare som värnar om kollegors arbetssituation.
• Pedagogisk och kommunikativ, du kan uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i detta uppdrag. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010-207 01 50, menyval 3.

För att arbeta som konsult hos oss krävs det att du:



• delar våra värderingar
• är etablerad i ditt yrke
• har erfarenhet från olika roller och olika branscher
• har relevant erfarenhet för uppdragen



Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.
Addilon Professionals erbjuder specialistkompetens inom områdena Logistik, Teknik, Försäljning, Inköp och Ekonomi. Vi hittar rätt kompetens till våra kunders temporära kompetensbehov och bidrar till att våra kunder fullt ut kan fokusera på sin kärnverksamhet.

Genom vår kunskap om kandidatmarknaden, passion för kundens affärer och smart arbete identifierar och attraherar vi stjärnorna i svenskt näringsliv.

Vi drivs av att skapa förutsättningar för våra kunder att nå långsiktig tillväxt genom högpresterande individer. Merparten av våra uppdrag kommer från långvariga kunder och deras rekommendationer.

Vårt breda kontaktnät och vår researchkapacitet ger oss möjligheten att leverera toppkandidater i varje uppdrag.

Läs mer om oss på www.addilon.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Addilon Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juli 2021
  • Ansök senast: 9 augusti 2021

Liknande jobb


Senior ServiceNow Developer

Senior ServiceNow Developer

8 maj 2024

Business Development Manager

Business Development Manager

8 maj 2024