Aftermarket assistance

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Lernia Bemanning söker för kunds räkning en erfaren och driven Aftermarket assistant.

För kommande uppdrag söker vi en erfaren och driven medarbetare på Aftermarket avdelningen. Ditt arbete innefattar bla kundsupport, reservdelsordrar, orderhantering, leveransfrågor, offerter, licensnyckelhantering, uppföljning, ta fram statistik, ekonomirapporter och vara länken mellan Inköpsavdelningen och Service.

Formell kompetens

Vi söker Dig som har stor erfarenhet av kundsupport och flera års erfarenhet av inköp. Du har en naturlig känsla för service samt är lösningsfokuserad. I ditt arbete kommer Du att ansvara för att kundsupporten fungerar med orderadministration, leveransförfrågningar och prisuppgifter. I arbetet ingår även att göra offerter. Du måste ha goda kunskaper i Excel för att kunna ta fram statistik och ekonomirapporter. Meriterande är kunskaper i iScala eller andra affärssystem.

Din bakgrund


Vi söker Dig som har stor erfarenhet av kundsupport och flera års erfarenhet av inköp. Vi förutsätter att sökanden är van datoranvändare med goda kunskaper i Office-paketet.



Personliga egenskaper

Vi söker en strukturerad, noggrann, självgående person med ett stort driv och en god administrativ förmåga. Förutom ett serviceinriktat arbetssätt med en väl utvecklad kommunikativ förmåga krävs ett prestigelöst och lösningsfokuserat förhållningssätt med fokus på snabba lösningar för att säkerställa en hög kundnöjdhet.

Ingen dag är den andra lik och du trivs med ett högt tempo samt varierande arbetsuppgifter. Då nästan all kommunikation sker på engelska bör Du behärska språket mycket väl i tal och skrift. Tyska, spanska och franska är meriterande.

Vi vill att du har flytande kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Vi förutsätter att sökanden är van datoranvändare med goda kunskaper i Office-paketet.
Vi ser gärna en kvinnlig sökande då företaget eftersträvar en jämnare könsfördelning.

I övrigt värdesätter vi på Lernia Bemanning egenskaper såsom kvalitetstänkande, samarbetsförmåga, flexibilitet samt god representativitetsförmåga då du som konsult är vår ambassadör ute hos kund. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Är du en öppen person som tycker om utmaningar, snabba beslut och tempo? Då är du nog den som vi söker. Välkommen med din ansökan!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Heltid.
Visstid.
Ronneby.

Tillträdesdag

Snarast eller enligt överenskommelse.

Information

Du är välkommen med din ansökan via www.lernia.se. Ansökningarna behandlas löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Lernia är vägen framåt

Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Varje år gör Lernia det möjligt för mer än 70 000 människor och 5 000 företag att stärka sin konkurrenskraft genom rätt kompetens. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Erica Odenmyr
0722-54 11 09
Alexandra Gustafsson-Schön

Jörgen Persson

Mikael Gustavsson
0722-54 11 10
Eva Månsson
0722-54 72 51
Eva Månsson
0722 - 54 72 51
Madeleine Sandberg
0722-543242
Eva Månsson

Erica Eckefeldt

Sara Colleen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Karlskrona
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 9 maj 2014

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Karlskrona
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Karlskrona, 37170

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023