Ansvarig för bokning, schemaläggning och kundmöte på Bergs Gård

Ansvarig för bokning, schemaläggning och kundmöte på Bergs Gård

Arbetsbeskrivning

Ansvarig för bokning, schemaläggning och kundmöte på Bergs Gård


Om oss
Bergs Gård ligger lantligt i Trosa kommun, 8 mil söder om Stockholm. Trosa är en välbesökt turistdestination vid havet. Vår gård ligger lantligt och vi har flera boenden på gården och vid havet som vi hyr ut till gäster.
Vi erbjuder mat och upplevelser från vår gård och skog. Köttet från gårdens ekologiska naturbeteskor säljs i vår gårdsbutik och är vår främsta råvara i restaurangen.
Vi driver även Bergs Gårds MTB-arena. Våra besökare är privatpersoner och företag. Hos oss firar man semester, har familjefester och bröllop. Konferenser, möten och aktiva utomhusaktiviteter.


Om jobbet
Bergs Gård söker en person till en administrativ tjänst på vårt kontor. Vi söker dig som håller en hög servicenivå mot kund och är en problemlösare.
Du är över 25 år, har god IT-vana och trivs med att prata i telefon, möta kunder, planera och arbetsleda. Vi är i en expansionsfas och arbetar löpande med att sätta rutiner, digitalisera och förbättra verksamheten. Därför söker vi dig med framåtanda och ordningssinne som kan vara med och utveckla och kvalitetssäkra våra processer och erbjudanden.
Arbetstiden är främst förlagd till vardagar kontorstider men visningar av gården förekommer även på helger/kvällar vilket ingår i arbetsuppgifterna.


Dina arbetsuppgifter
Ansvara för vår bokning. Det innebär:
Ta emot bokningar per mejl, telefon och via bokningssystem/plattformar.
Offerera och visa gården inför bröllop, familjefester och konferenser.
Ansvara för uppdateringar/lägga in ny information i vår framtida online-bokning.
Sammankallande till driftsmöten (en gång per vecka – genomgång utifrån bokningsläge).
Planering och dialog med kök kopplat till bokningar.
Ställa i ordning och ta emot konferenser.
Ansvara för skick på lokaler och boenden. Inredning och utsmyckning, inventeringar i stugor, information i stugpärmar, beställning av reparationer m.m. Detta gäller tex. boenden, matsal, konferensrum, gårdsbutik. Även utomhusmiljön omfattas av detta.
Schemalägga och planera personalresurser utifrån bokningsläge. Personal inom; Servis, Gårdsbutik och Stendörrens utecafé. Vi jobbar i det digitala verktyget PlanDay.
Ansvarig för att arbetsleda och schemalägga städpersonal utifrån bokningsläge.
Ansvara för beställning av tvättleveranser till våra boenden.




Kvalifikationer
Krav:
God datavana
Goda kunskaper i Officepaketet


Arbetslivserfarenhet:
Vi söker dig som har erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete. Gärna inom området schemaläggning och bokning och/eller gästservice eller likvärdigt.


Utbildning:
Gymnasial utbildning


Språk:
Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift




Rekryteringsprocessen
Vår rekrytering av denna tjänst är indelad i flera steg. Om du blir utvald av delta så kommer du:
1, få ett digitalt test skickat till din e-post (med fokus på administration)
2, telefonintervju
Efter detta blir ett urval av de sökande kallade till
3, personlig intervju
Vi rekryterar löpande till denna tjänst så vänta inte med att skicka in din ansökan.


Om anställningen
Arbetstiden är främst förlagd till vardagar kontorstider men visningar av gården förekommer även på helger/kvällar.
Tjänsten är en heltidstjänst med start 22 februari eller enligt överenskommelse.


Lön
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön


Vi ser fram mot din ansökan med CV och personligt brev till jobb@bergsgardtrosa.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bergs Gård Rum & Relax VÄSTERLJUNG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 december 2020
  • Ansök senast: 31 januari 2021

Postadress

BERGS GÅRD
VÄSTERLJUNG, 61995

Liknande jobb


Hotellreceptionist

Hotellreceptionist

24 april 2024

Extra personal natt och kvällar

Extra personal natt och kvällar

23 april 2024

Barceptionist

Barceptionist

23 april 2024