Är du en norsktalande kundsupportmedarbetare?

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en kommunikativ medarbetare med flytande kunskaper i norska till vår kunds nordiska Service Center i Solna! Dina arbetsuppgifter Att arbeta i vår kunds Service Center innebär uppgifter såsom att besvara frågor rörande bland annat service och felanmälan av medicinsk utrustning från företagets kunder vilka verkar inom sjukvården.Vidare har du kontakt med servicetekniker som du även bokar ut på servicebesök hos kunderna.Du arbetar mycket med problemlösning och orderhantering samt har stora kontaktytor både externt och internt. Detta är ett nordiskt service center och du kommer främst att arbeta mot Norge, vilket ställer krav på dina norska språkkunskaper. Erfarenhet Du har minst en färdig gymnasieutbildning samt några års arbetslivserfarenhet, gärna från kundsupport/kundtjänst.Du är van att arbeta i ordersystem samt har goda kunskaper i Officepaketet.För tjänsten krävs det att du behärskar norska obehindrat samt har goda kunskaper i engelska. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper.Vi söker dig som är serviceinriktad och kommunikativ.Du har en god förmåga att arbeta i högt tempo och strukturerat samt är självgående.För att lyckas bra i rollen är det viktigt att du även är flexibel, har tålamod och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Vem söker vi?För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Uppdraget ska tillsättas omgående och pågår i ett år.Tjänsten är på heltid. Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät. Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Välkommen att söka!

Sammanfattning

Postadress

Kungsgatan 60
Stockholm, 10224

Liknande jobb


Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

13 maj 2024

Kontorist och säljare!

12 maj 2024

Management Trainee

24 april 2024

Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

6 maj 2024