Är du vår nästa administratör i Gävle?

Är du vår nästa administratör i Gävle?

Arbetsbeskrivning

Har du en administrativ vana och erfarenhet av arbete i offentlig förvaltning? Den här tjänsten kan då bli din!

Om uppdraget

Kunden är verksam inom den offentliga sektorn och söker nu ett administrativt stöd inom deras säkerhetsenhet där skadehantering ingår. Uppdraget ska starta senast 2021-10-18 och ska pågå till 2021-12-31 med möjlighet till förlängning. Omfattningen är heltid, 100%, arbetet kommer att ske på plast i kundens lokaler. Mer information om kunden framgår under telefonintervju.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du huvudsakligen arbeta med inmatning av skadeärenden i två system SIV och Insman, arbetet sker självständigt och kommer inledas med en introduktion. Vidare förekommer andra administrativa uppgifter kopplade till säkerhetsenheten som dokumentation och minnesanteckningar.

Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieutbildning
- God datorvana
- Goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel
- Minst 2 (två) års erfarenhet av administrativt arbete
- Erfarenhet av arbete i offentlig förvaltning (ex. statlig myndighet, kommuner och landsting)
- Kunna ange en referens från de senaste tre åren där du utfört ett liknande arbete som motsvarar kraven i denna annonsen
- Meriterande med erfarenhet av systemen SIV och Insman


I din yrkesroll ser vi att du är lösningsorienterad, har en god samarbetsförmåga samt kan arbeta självständigt.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, kajsa.hessel@bemannia.se 070 939 75 00

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2021
  • Ansök senast: 7 oktober 2021

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024