Assistent på deltid till företag vid Sjöstad

Arbetsbeskrivning

Häfener / Job4Sweden.se

Om företaget
Häfener är en arbetsförmedling och ett rekryteringsbolag på internet som använder sig av sin webbplats www.job4sweden.se för uppdrag i sin rekrytering med fokus på den jobbsökande individens trygghet och kundanpassande rekryterings lösningar. Vi har en passion för att sammanföra kompetens på rätt plats där vi får se nya medarbetare och företag tillsammans ta de steg man vill för att lyckas.

Vi söker för kunds räkning kontorsassistent till företag vid Hammarby Sjöstad.

Arbetsuppgifter
Som kontorsassistent kommer arbetsuppgifterna att vara mycket varierande, ingen dag är sig lik. Bl.a av reception, kommunikatör och VD assistent.


Arbetsuppgifterna innebär att vara Vd:n till hands vad gäller att administrera de uppgifter som kan tillkomma samt stötta VD:n.

Du kommer att hjälpa till i de kontakter som sker gentemot företaget. Beställa, boka, administrera och planera ingår i arbetsuppgifterna.

Du som ansöker om jobbet ska ha tidigare erfarenheter av liknande arbetsuppgifter. Dina datorkunskaper är goda. Du skall behärska svenska och engelska.

Som person är du mycket serviceminded, noggrann och strukturerad och vill vara ansiktet utåt. Du kan arbeta självgående och ta för dig i arbetet.

Vi tillämpar direktrekrytering och du kommer anställas direkt av kunden.

Arbetsort: Hammarby Sjöstad
Omfattning: Deltid


Välkommen med din ansökan via denna länk: http://www.job4sweden.se/externwebbplats-ansokan/
(Jobbansökningar via post undanbedes)

Ange nedan referens i din ansökan

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Åke Karlsson

Sammanfattning

Postadress

None
SKÄRHOLMEN, 12745

Liknande jobb


16 maj 2024