Assistent till Lidingö

Arbetsbeskrivning

Vi söker kvinnlig assistent som vill arbeta på fast schemarad samt vid behov och hoppa in med kort varsel vid sjukfrånvaro.
En stor fördel är om du bor på Lidingö då arbetstiderna varierar under dag, kväll och helg och inte är sammanhängande tid.
Arbetet består av 4 dagar i veckan, inkluderad varannan vecka.
En dag kan se ut såhär:
Kl 08.00-14.00
Kl 15.00-18.00
Kl 19.45-20.30
Vi söker en assistent som tar alla dessa arbetspass.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Svenska språket är ett krav.
Du måste ha erfarenhet av lift.
Vi behöver en kvinnlig assistent till en rullstolsbunden kvinna i 50-årsåldern. Kvinnan har MS. I arbetsuppgifterna ingår sedvanlig omvårdnadsarbete, städ, tvätt och matlagning. Inköp och promenader, samt följe till läkarbesök. Kunden använder lift, så det är viktigt att man har erfarenhet av lyftteknik.


Intervjuer kommer ske löpande så tveka inte att skicka in din ansökan.
Tjänsten är tillsvidare anställning.
Omgående tillträde.
All rekrytering sker via e-post jobb.soder@alminia.se #jobbjustnu


Huddinge Personlig Assistans AB, fd Alminia Söder AB, är ett privat bolag som grundades år 1995. Vi har idag ca 600 medarbetare med kontor på olika orter i Sverige. Inom företaget anser vi att en hög omtanke och service gentemot våra kunder är en självklarhet likaså respekt för den enskilde kundens självbestämmande och integritet. Det är viktigt att du är lyhörd, har empatisk förmåga, visar respekt för den enskildes självbestämmande, valfrihet och integritet. Du som söker bör även vara ansvarsfull, flexibel, positiv och ha sunt förnuft.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Huddinge Personlig Assistans AB ÄLVSJÖ
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 augusti 2021
  • Ansök senast: 26 september 2021

Postadress

Varuvägen 9
ÄLVSJÖ, 12530

Liknande jobb