OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Assistent till Svenskt ambulansflyg
OM TJÄNSTEN
Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av:
• Hantering av post och allmänna handlingar samt kontroll/uppföljning av diariet (Umeå)
• Nämndadministration: kallelser, dagordningar, tjänsteskrivelser, administration av bilagor inför sammanträden, framtagande av protokoll och administration av protokoll.
• Bokning av lokaler, resor och logi
• Kvalitetssäkring av dokument
• Övrig administration på kansliet
OM DIG
Att du har erfarenhet från arbete inom offentlig sektor är ett krav för denna roll och för att trivas i rollen som assistent har du god erfarenhet av arbetsuppgifterna som beskrivs ovan. Du är en van systemanvändare, behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift samt har god vana av Officepaketet. Vidare har du kunskap om kommunallagen, offentlighets och sekretesslagen samt övriga tillämpliga lagar och förordningar som krävs för att kunna hantera de arbetsuppgifter som beskrivs.
OM ANSTÄLLNINGEN
• Placeringsort: Stockholm, City
• Tjänstgöringsgrad: Deltid, 50 %
• Tillträde: Period hela 2020 med start snarast möjligt, senast 27/2–2020.
• Anställningsform: Visstid, som konsult blir du anställd av Lernia och uthyrd till kund
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson