Avtalsansvarig och affärsutvecklare till Swedavia på Arlanda

Avtalsansvarig och affärsutvecklare till Swedavia på Arlanda

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser.

Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi en erfaren avtalsansvarig och affärsutvecklare till Swedavia. Tjänsten är på 100% och startar i april och beräknas pågå till årsskiftet med möjlighet till förlängning.

Uppdraget handlar om att förvalta och utveckla den energiaffär som finns i form av el, värme, VA. Detta inkluderar löpande arbetsuppgifter med befintliga och nya avtal och kundrelationer samt medverkan i relevanta utvecklingsprojekt. Syftet är att säkerställa kontinuitet i arbetsuppgifter och kunddialoger genom att gå parallellt för introduktion och överlämning. Förväntat resultat är, för kund och affär, en smidig övergång och löpande hantering tills dess ersättningsrekrytering är genomförd.

I löpande arbetsuppgifter ingår bl a:

- avtalshantering
- kunddialoger
- prisuppdateringar
- fakturering
- schabloner
- intäktsbudgetering/prognosticering
- anpassning/utveckling av prismodeller

Rollen arbetar för alla Swedavias 10 flygplatser, resor till dessa kan förekomma.

Möjlighet till förlängning finns, rekrytering kommer ske parallellt och för rätt person kan detta leda till en fast anställning om intresse finns.


Din profil
För denna roll krävs det att du har:
-Civilingenjör energiteknik eller likvärdig erfarenhet genom eftergymnasial utbildning inom energiteknik
-Förvärvad arbetslivserfarenhet, minst 5 år inom området.
-Goda kunskaper MS Office
-Erfarenhet av försäljning och kundrelationer
-Erfarenhet affärssystem och CRM
-Svenska och engelska obehindrat i tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid intresse och förmåga att dels samarbeta då befattningen interagerar med många både internt och externt, dels förmåga att arbeta självständigt då man är ensam i denna roll inom affärsområdet. Som person behöver man vara strukturerad och noggrann.


Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.

Hur går ansökningsprocessen till?
Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!

Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Bita Kaplan via mejl: bita.kaplan@clwork.se eller telefon 0708 – 21 53 13. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Uppland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2023
  • Ansök senast: 24 mars 2023

Liknande jobb


22 april 2024

26 april 2024

24 april 2024