Behovsanställning på Lidingö

Arbetsbeskrivning

Huddinge Personlig Assistans AB, fd Alminia Söder AB, är ett privat bolag som grundades år 1995. Vi har idag ca 600 medarbetare med kontor på olika orter i Sverige. Inom företaget anser vi att en hög omtanke och service gentemot våra kunder är en självklarhet likaså respekt för den enskilde kundens självbestämmande och integritet. Det är viktigt att du är lyhörd, har empatisk förmåga, visar respekt för den enskildes självbestämmande, valfrihet och integritet. Du som söker bör även vara ansvarsfull, flexibel, positiv och ha sunt förnuft.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Svenska språket är ett krav.
Vi söker nu dig som vill jobba fasta tider under två veckor i augusti samt vid behov och hoppa in med kort varsel när ordinarie personal är borta.
En stor fördel är om du bor på Lidingö då arbetstiderna varierar under dag, kväll och helg och inte är sammanhängande tid.
Du måste ha erfarenhet av lift.
Passar dig som studerar på distans. Vi behöver en kvinnlig assistent till en rullstolsbunden kvinna i 50-årsåldern. Kvinnan har MS. I arbetsuppgifterna ingår sedvanlig omvårdnadsarbete, städ, tvätt och matlagning. Inköp och promenader, samt följe till läkarbesök. Kunden använder lift, så det är viktigt att man har erfarenhet av lyftteknik. Vi söker en assistent som tar alla dessa arbetspass.
Måndag 2/8, onsdag 4/8, torsdag 5/8 : 08.00-14.00, 15.00-18.00, 19.30-20.30
Fredag 6/8: 08.00-17.00, 19.45-20.30
Tisdag 10/8: 08.00-14.00, 16.00-18.00, 19,45-20.30
Söndag 15/8: 08.00-14.00, 16.00-18.00, 19.45-20.30
Intervjuer kommer ske löpande så tveka inte att skicka in din ansökan.
Tjänsten är en behovsanställning
All rekrytering sker via e-post jobb.soder@alminia.se #jobbjustnu

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Sammanfattning

Postadress

Varuvägen 9
ÄLVSJÖ, 12530

Liknande jobb