Chefsstöd till myndighetskund

Chefsstöd till myndighetskund

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat med att stödja chefer? Och arbetat i Agresso eller annat faktureringssystem? Då är det dig vi söker till vår samhällsviktiga myndighet i Stockholm.

I den här rollen söker vi en administratör som kan stötta avdelningens chefer i olika administrativa uppgifter som planering och möteskoordinering. Du kommer få delta i möten, koordinera dagordning/agenda, dokumentation och mötesbokningar.

Du kommer även att:

Vara sammanhållande för avdelningens månadsbrev och konferenser
Stötta Intranätsredaktör
Vid behov, hjälpa till med schemaläggning av kontrollrumspersonal
Stötta i förvaltning av driftinstruktioner och registrering
Stötta i upphandling och introduktion av konsulter inom avdelningen
Vara stöd i rekrytering och introduktion av nya medarbetare


För den här rollen ser vi därför att du kan uppfylla följande krav:

Eftergymnasial utbildning inom till exempel ekonomi, HR eller administration alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.
Minst 3 års erfarenhet av att ha självständigt arbetat med administrativa arbetsuppgifter, liknande de som anges i nämnda arbetsbeskrivning.
Minst 3 års erfarenhet av att ha självständigt arbetat med administrativa arbetsuppgifter, liknande de som anges i nämnda arbetsbeskrivning.
Minst 3 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word, Powerpoint och Outlook. 
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift


Detta är en roll på heltid som gäller tillsvidare. Tjänsten startar efter en godkänd säkerhetsprövning.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2023
  • Ansök senast: 13 november 2023

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024