OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Som Customer Service Manager är din huvudsakliga uppgift att leda och utveckla kundtjänstteamet för att säkerställa hög kundnöjdhet och effektivitet. Denna position kräver en stark förståelse för kundservice, utmärkta organisatoriska färdigheter och förmåga att samarbeta med tvärfunktionella team.
Du vet vad som krävs för att skapa motivation, kvalitet i arbetet och en god laganda samt hur du skapar och behåller kundlojalitet.
Som Customer Service Manager på System Edström är du övergripande ansvarig men även aktiv i det operativa arbetet. Du rapporterar till Head of Sales and Marketing.
Vi ser fram emot din ansökan senast 23-11-24, urval och intervjuer sker löpande, inkom därför gärna med din ansökan så snart som möjligt. För det här uppdraget samarbetar vi med Randstad Marknad och Kommunikation. För mer information är du välkommen att kontakta konsultchef Maria Zachau, maria.zachau@randstad.se eller Louise Svanholm, louise.svanholm@randstad.se
Detta är initialt ett konsultuppdrag på sex månader men med goda möjligheter till förlängning.
Ansvarsområden
Personalansvar och coaching av medarbetare.
Hantera och lösa komplexa kundärenden.
Att sätta och följa upp KPI:er samt använda insikter som grund för beslut.
Avvikelsehantering.
Att driva interna strategiska och operativa projekt.
Verka för god försäljning, kundnöjdhet, effektivitet och lojalitet.
Ansvara för resursallokering inom kundtjänstavdelningen.
Tvärfunktionellt arbete med andra avdelningar.
Rollen kräver hög närvaro på kontoret i Kista.
Kvalifikationer
Erfarenhet av roll som Customer Sales Manager.
Ledarskapserfarenhet och förmåga att leda och motivera ett team.
Kommunikationsförmåga och förmåga att hantera konflikter och svåra situationer.
Förmåga att analysera data och använda insikter för att förbättra processer.
Hantera flera uppgifter och arbetsbelastningar effektivt.
Stark organisatorisk- och projektledningsförmåga.
Förmåga att arbeta effektivt i ett högt tempo i en deadline-driven miljö.
Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
Erfarenhet
3-5 års erfarenhet av en liknande roll.
Om företaget
System Edströms är den ledande spelaren på den svenska marknaden för inredningar i transportbilar. Vårt uppdrag är att öka våra slutkunders konkurrensförmåga genom påbyggnadslösningar, samt att bygga ett företag som lockar, utvecklar, och behåller personal och samarbetspartners med en kollektivt mycket hög förmåga. System Edströms viktigaste konkurrensfördel är vår personals och våra partners samlade förmåga och drivkraft.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044