Customer Service Coordinator

Arbetsbeskrivning

Verksamhetsbeskrivning

Teleperformance, Söderhamn är ett företag specialiserade på teknisk support, grundat år 2000 av SR.Teleperformance är en av ledarna inom den tekniska support marknaden i Europa. Med oavbruten tillväxt sedan starten, har TechCity blivit en spelare även på den globala marknaden. Företaget är etablerat i norden genom huvudkontor i Stockholm och callcenter i Söderhamn och Köpenhamn.


Arbetsuppgifter

Antagligen så har du du tidigare erfarenhet som affärsmannaskap

I din roll som koordinator så har du övergripande ansvar för ett av företagens projekt. Du skall leda det dagliga arbetet. Se över rutinerna, sköta direktkommunikationen med Teleperformance uppdragsgivare. Du har även det huvudsakliga ansvaret för medarbetarpersonalen. Du har även hand om projektets nyckeltal där det ingår att säkerhetsställa de ekonomiska mål som företaget sätter.

Utbildning/Erfarenhet

Ser gärna att du har du har 3 årig ekonomisk utbildning på högskolan eller motsvarande. Kanske har du tidigare arbetat i ledande positioner med ansvar för övergripande operativa mål inom liknande organisationer. Du skall ha en sinne för affärer samt ett intresse för människor. Gärna ser vi att du tidigare har arbetat inom telecombranschen.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Sammanfattning

Besöksadress

Faxholmsgatan 3
None

Postadress

Faxholmsgatan 3
SÖDERHAMN, 82650

Liknande jobb


Verksamhetschef

20 augusti 2010

22 april 2010

23 juli 2010

30 mars 2020