Customer Service Process Innovation Specialist

Customer Service Process Innovation Specialist

Arbetsbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen tillsammansmed Veddesta Distribution, Veddesta Transport, Multi Logistik och Rekryteringsstyrkan.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckasmed våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu för vår uppdragsgivare Samsung Electronic Nordic AB:s räkning en Customer Service Process Innovation Specialist för omgående tillsättning, uppdraget är på två år med stor möjlighet till förlängning.

Placeringen är på Samsungs nordiska huvudkontor i Kista Science City.

PURPOSE OF THE JOB

The Process Innovation Specialist main tasks is to drive and coordinate service tracking development and stabilization, coordinate CS related projects and analyze and report core KPI to management at SENA, ECSO and HQ. Key responsible includes control, analyze and coordinate service accountabilities as described below. The role will require skills in communication and co-operation. POSITION IN ORGANISATION:
- CS Operations & CX Manager
- CS Control & Development Mgr
- CS Process Innovation Specialist
KEY ACCOUNTABILITIES:
- Drive projects to implement new logics and improve KPI´s.
- Regularly analyze data and create and lead action plans for improvement.
- System standardization with focus on service tracking towards service partners and system developers.
- Process improvements within CS with the purpose of service and cost saving optimization and efficiency.
- Manage excel files including macro creation for KPI reporting.
- KPI reporting.

LIAISONS:
- Customer Satisfaction Operation Manager, HoD, Customer Satisfaction Service Managers.

- Internal: Order departments, i.e. Finance department, Order Desk, SCM, MIS and Sales divisions.

- External: Service centers in the Nordic region, IT system developers.

QUALIFICATIONS REQUIRED

- High school (“gymnasium”)
- Preferably SAP (NERP) knowledge
- Administration / Database experience
- Advanced skills in Excel (not novice)


EXPERIENCE:


- Preferably has worked with similar tasks 1-2 years.
- Previous system experience, good knowledge of XML and EDI connections.

SKILLS & ATTRIBUTES:


- Team player and communication skills
- Excellent skills in Excel, being able to program and manage macro.
- Able to identify opportunities for improvement and suitable solutions
- Able to drive to implementation of changes
- Self-starter (taking own initiatives, drive)
- Eager and willing to learn
- Flexible
- Well presented and professional
- Analytical
- Well skilled in Office package
- Fluent in English

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2022
  • Ansök senast: 5 april 2022

Liknande jobb


Facility Management Koordinator till Karolinska Universitetssjukhuset

Facility Management Koordinator till Karolinska Universitetssjukhuset

24 april 2024

15 mars 2024