Customer Success specialist

Customer Success specialist

Arbetsbeskrivning

Vi stärker upp vår Customer Care avdelning och välkomnar dig som vill bli en del av ett passionerat team som brinner för att erbjuda högkvalitativa lösningar som gör HR- och lönearbetet både enkelt och effektivt.

Om Rollen

I rollen som Customer Success specialist är du en viktig länk mellan kund och HRM. Du stöttar och hjälper våra kunder genom att lösa komplexa utmaningar i vårt HR- och lönesystem. För att underlätta detta arbete har du tillgång till dedikerade kollegor som är engagerade i att bistå både dig och våra kunder.

När kunderna övergår från projekt till förvaltning, ingår du i kundteam där ni tillsammans arbetar med att bygga och vårda relationer, både genom fysiska och digitala besök hos kunden.

I förvaltningsansvaret ingår att erbjuda teknisk support och vägledning för våra användare. Ni hanterar felanmälningar och besvarar frågor, samt hanterar mindre beställningar och tilläggstjänster.

Den främsta kommunikationskanalen med våra kunder är via e-post och vårt ärendehanteringssystem, men som ett samarbetsinriktat team delar ni även på ansvaret för att besvara in kommande samtal.
För att hålla våra kunder uppdaterade och hjälpa dem dra nytta av de senaste funktionerna inom vår applikation, genomför ni webbinarie när det lanseras nya versioner och uppdateringar.

Att stötta och samarbeta med övriga avdelningar är en självklarhet – vi är ett HRM.

Din Profil

För att trivas i rollen är det viktigt att du är analytiskt lagd och har ett genuint intresse för teknik. Du är tålmodig och lösningsorienterad, dessutom har du en vilja att kontinuerligt utvecklas och lära dig nya saker.

Du är en skicklig kommunikatör med pedagogisk förmåga och affärsmässig inställning. Du är stolt över att kunna leverera högklassig service både internt och externt.

Vi värdesätter tidigare erfarenhet inom lönehantering och kundsupport. Det är en fördel om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom eller med offentlig verksamhet. Våra kunder är stora bolag och organisationer i Sverige, så det är avgörande att du behärskar det svenska språket i både tal och skrift.

För dig är samarbete och deltagande i teamet lika naturligt som att kunna arbeta självständigt.

Vi Erbjuder

Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett expansivt bolag med stor utveckling och förändringsvilja. Vi är ett familjärt bolag, med en härlig mix av glädje, passion och kunskap.

Vi sitter i trevliga lokaler och avnjuter en energifull frukost tillsammans varje morgon. Vi värdesätter både vår personal och de värderingar som vi gemensamt tagit fram och kontinuerligt arbetar efter:

Vi agerar för laget - Vågar det oväntade - Visar passion.

I denna rekrytering samarbetare HRM Software med Stella Rekrytering & Ledarskap. Vid frågor, kontakta rekryteringskonsult Mia Boozer 0706 -17 75 75 eller rekryteringskonsult Daniel Segerfeldt 0708 - 10 73 90. Urval sker löpande och vi ser gärna att vi får in din ansökan så snart som möjligt.

Om HRM

Vi satsar hårt på att utveckla marknadens bästa HR- och lönesystem för främst stora organisationer. Vår drivkraft är att göra arbetet så pass mycket enklare, både idag och imorgon, att våra kunder aldrig ska behöva byta lönesystem igen. Varje månad får över 120 000 medarbetare sin lön med hjälp av HRM. Vi är ett småländskt bolag med stor innovationslust som präglas av värme och ödmjukhet

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stella Rekrytering & Ledarskap AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 september 2023
  • Ansök senast: 22 oktober 2023

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024