Dansktalande kundtjänstmedarbetare sökes!

Arbetsbeskrivning

Nu behöver vi dansktalande kundtjänstmedarbetare för uppdrag hos vår kund som verkar inom branschen för försäljning av kaffemaskiner och tillbehör.Arbetsuppgifter I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du att främst arbeta med service för kunder kring kaffemaskiner och tillhörande produkter.Dina arbetsuppgifter består i första hand av att besvara kundförfrågningar via telefon och e-mail.Frågorna handlar oftast om rådgivning kring produkterna och enklare tekniska lösningar, kundregistreringar etc.Förutom kundkontakten förekommer en del administration också i tjänsten. Erfarenhet Vi söker dig som har lägst gymnasiekompetens.Du har minst tre till fem års arbetslivserfarenhet, av dessa skall du ha arbetat med kundservice minst ett år.Du är bra på att uttrycka dig i tal och skrift, har god datavana (Officepaketet) samt behärskar danska språket både i tal och skrift.I övrigt är du en glad person som är bra på att bemöta människor, är förtroendeingivande och trivs med att hjälpa människor och ge service.Personliga egenskaper Som person är du positiv, social och utåtriktad.Du är ansvarsfull och noggrann samt tycker om att ha mycket kontakt med andra människor samtidigt som du är lättlärd och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vem söker vi?För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Uppdraget är tillsvidare och skall tillsättas omgående.Tjänsten är på heltid, arbetstiden är uppdelad på tre olika pass (kl.8-16.30, 11.30-20.00, 9-17.30, arbete 1-2 lördagar i månaden) enligt rullande schema.För rätt person finns det möjlighet till övertag av kund.Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård. Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller genom att klicka på länken nedan:

Sammanfattning

Postadress

Kungsgatan 60
Stockholm, 10224

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024