OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GoExcellent i Kalmar söker en Dept.OM till ett av sina kundtjänstuppdrag. Tjänsten som Dept.OM kommer att inbegripa ansvar för att projektet genomförs framgångsrikt och på ett sätt som uppfyller såväl GoExcellent som uppdragsgivarens samtliga målsättningar.Arbetet innebär också att förstå de unika marknadsmässiga och kommersiella förutsättningarna i projektet, leda och motivera personal samt producera och analysera resultatutfall.Du ansvarar självklart för att verksamheten präglas av kvalitet, effektivitet och en bra arbetsmiljö.Du har ekonomiskt ansvar för projektet och rapporterar till uppdragets Operation Manager samt ingår i sitens lokala ledningsgrupp.Vi tror att Du är en person med ledaregenskaper, stor social kompetens och god simultanförmåga, Du är strukturerad, analytisk, lugn och metodisk och kan hantera snabba förändringar.Vidare är det viktigt att Du har högt till tak och trivs med att ansvara för uppgifter från det lilla till det stora i projektet. Erfarenhet av kundservicearbete är ett krav och erfarenhet som Teamledare meriterande.Ekonomisk utbildning är meriterande Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift.God datorvana är ett krav samt goda kunskaper i MS Office.Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga.Övriga språkkunskaper är meriterande.Du bör ha ett intresse av media och teknik.Det är Din personlighet och attityd som är avgörande.Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete.Tillsättning enligt överenskommelse, önskvärt senast 1/2 2010.Tjänsten är på heltid, provanställning kommer att tillämpas. GoExcellent AB grundades år 2000 (under namnet Excellent AB) och har sedan dess etablerat sig som ett av Nordens tre ledande callcenterföretag.Efter en nyligen genomförd avknoppning från Aditrokoncernen är man idag en pionjär inom sitt område med ett helt nytt affärskoncept som på ett påtagligt sätt stärker kundernas konkurrenskraft. Med runt 20 miljoner kundkontakter per år, 95 miljoner euro i omsättning, verksamhet på 13 orter och 3 000 medarbetare på lönelistan är man en av Nordens största arbetsgivare för ungdomar under 26 år, och på flera orter tillhör man de största privata arbetsgivarna. Bland kunderna finns Canal Digital, DNA, Fortum, Gigantti, PlusTV och Telia.Huvudkontoret finns i Solna utanför Stockholm och man har callcenters i bland annat Kalmar, Piteå, Östersund, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors, med ca 200-300 arbetsplatser vardera.GoExcellent är även etablerade i Belgien och Holland, framförallt som bemanningsföretag.