Ekonomiassistent/Redovisningsassistent (50%) med start omgående

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent/redovisningsassistent (50%) med start omgående i centrala Stockholm
Den här tjänsten är en halvtidsroll (50%) och du kommer att kunna styra din arbetstider själv i samförstånd med kund.

Huvudsakliga uppgifter består av:

attestering och kontroll av leverentörsfakturor
månadsvis uppföljning av kundfaktureringen i samarbete med kundansvarig
uppföljning av kundreskontra
momsredovisning och momsdeklarationer
viss posthantering
scanna och skicka fakturor till England
kvartalsrapportering till moderbolaget
uppföljning av kontoavstämningar gjorda i England
Du kommer att arbeta i en internationell miljö, engelska är därför ett krav i både skrift och tal. Vi ser även att du har god kunskap om löner, skatter och sociala avgifter. Du kommer att dagligen använda Excel. Kunskaper i Oracle är meriterande, men ej krav.
Som person är du glad, arbetsvillig, social, självgående och ansvarsfull.

Ansökan tas endast emot via vår hemsida http://www.kellyservices.se/www.kellyservices.se och vi önskar få ansökningshandlingar (brev och CV). Urval och intervjuer kommer ske löpande.
Välkommen med din ansökan!

Har du frågor angående tjänsten, kontakta Olivia Hemmingsson på Kelly Services i Stockholm, telefon: 08-546 511 00

Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Erfarenhet av ekonomiassistentjobb

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltidsanställd
  • Publicerat: 1 juli 2013

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


28 februari 2024

18 augusti 2023