Fakturahandläggare  till globalt företag inom life science för långt uppdra

Fakturahandläggare  till globalt företag inom life science för långt uppdra

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi för kunds räkning en fakturahandläggare/kontraktsadministratör till ett uppdrag i Danderyd. uppdraget startar omgående och pågår till 31/3 2021.

OM TJÄNSTEN
Som Fakturahandläggare är du ansvarig för fakturering och offertadministration. Du kommer att arbeta nära andra avdelningar med att hitta lösningar för tekniska och processrelaterade problem. Som fakturahandläggare kommer du säkerställa offerter och fakturering för kunder, arbetsuppgifter kan bland annat vara:

• Skapa offerter och följa upp
• Skapa kundfakturor och följa upp
• Svara på kundförfrågningar på fakturor och offerter
• Stötta arbetet i kundfakturering

OM DIG Vi söker dig som arbetat några år med fakturering i en liknande roll, har du dessutom arbetat på ett större företag och är van vid att hantera stora flöden är det starkt meriterande. Krav för tjänsten är att du har mycket goda kunskaper i Officepaketet samt att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

• Du har en högskoleexamen eller kandidatexamen inom administration, finans eller marknadsföring.
• Minst 1 års erfarenhet av kundhantering
• Goda kunskaper i Microsoft Office Suite och Microsoft Excel

Personliga egenskaper
Som person letar vi efter dig som trivs i en roll där tempot bitvis kan vara högt och du behöver därför också vara stresstålig. För att lyckas i rollen är det viktigt att du kan ha många parallella arbetsuppgifter igång samtidigt. Du behöver vara serviceinriktad och duktig på kundvård samt kommunikativ. För att trivas behöver du också vara förändringsbenägen och kunna anpassa dig och vara flexibel. I din roll som fakturahanterare ser vi gärna att du snabbt kan prioritera om dina arbetsuppgifter samt vara pålitlig, ansvarsfull, dedikerad och engagerad i att uppfylla dina mål.

OM ANSTÄLLNINGEN

• Placeringsort: Danderyd
• Tjänstgöringsgrad: Heltid, 37,5 timmar/vecka
• Tillträde: omgående
• Anställningsform: Visstid, som konsult blir du anställd av Lernia och uthyrd till kund

OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Processutvecklare Finance, Göteborg

Processutvecklare Finance, Göteborg

23 maj 2024

Ekonomiadministratör

Ekonomiadministratör

21 maj 2024

13 maj 2024