Finsktalande Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Aon Sweden är Sveriges ledande rådgivare inom riskhantering, försäkring, återförsäkring, captive management, gruppförsäkring samt pensioner och förmåner.Aon Sweden har ett starkt lokalt engagemang för sina kunder och ett globalt utbud av expertis och resurser.Verksamheten etablerades 1992 och idag har Aon Sweden 200 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vad erbjuder vi?På Aon erbjuder vi dig ett utvecklande arbete inom en amerikansk och föränderlig organisation med många av Sveriges största företag som kunder.Vår stora bredd inom områden som försäkring, riskhantering, pensioner och förmåner etc.ger goda utvecklingsmöjligheter internt för dig som vill avancera eller utöka sin kunskap inom andra områden.Vidare erbjuder vi en stark företagskultur med stort fokus teamwork.Som anställd på Aon omges du alltid av kompetenta kollegor som sätter stort värde vid samarbete.Utöver detta erbjuder vi ett konkurrenskraftigt förmånspaket med förmåner så som tjänstepension, sjukvårdsförsäkring och friskvårdsbidrag. Om avdelningen och tjänsten Till vår kundservice i Stockholm söker vi nu en medarbetare med kunskaper i finska.Som medarbetare hos oss kommer du att ingå i vårt kundserviceteam som idag består av 10 personer.Kundservice är en enhet inom gruppförsäkringsdivisionen Aon Affinity och tillhandahåller service för både försäkringstagare, samarbetspartners och sponsorer.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. I normalfallet bemöter du kunderna på svenska, men samtal på finska förekommer.I vår strävan att erbjuda en så hög servicenivå som möjligt arbetar vi även med merförsäljning av kompletterande försäkringar utifrån kundens individuella behov. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice och/eller försäljning, gärna inom försäkringsbranschen.Har du tidigare arbetat med telefonen som arbetsredskap är detta meriterande.Flytande till mycket goda kunskaper i svenska och finska är ett krav.Då vi arbetar i team är det av stor vikt att du finner denna arbetsform stimulerande och att du har förmågan att tillföra entusiasm och energi till dina arbetskamrater.Vidare drivs du av att leverera med hög servicenivå.Du är lyhörd för kundens behov och ser kundservice som ett tillfälle att erbjuda kunden utökad service i form av kompletterande försäkringslösningar.Som person är du prestigelös och flexibel, på så sätt att du är beredd att hoppa in och stötta där det behövs.Då arbetet tidvis innebär hantering av stora mängder samtal krävs en förmåga att kunna prioritera och strukturera sitt arbete i stressande situationer.Aon Swedens värderingar bygger på Teamwork, Entreprenörskap och Affärsmässighet och det är viktigt att du delar den kundfokuserade företagskultur som vi står för. I ämnesraden skriver du Finsktalande kundservice.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AON Sweden AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 oktober 2010
  • Ansök senast: 31 oktober 2010

Liknande jobb


13 april 2010

22 september 2010

25 maj 2010