OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen.Ledningen för Bemannia har över 25 års erfarenhet och har mycket välutbildade och kompetenta medarbetare.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Fastighet, Lager & Industri.Bemannia finns i trivsamma lokaler på Sveavägen i centrala Stockholm. Nu söker vi en förvaltningsassistent åt vår kund i Stockholm.Uppdraget är ett bemanningsuppdrag, med tillträde omgående.Tjänsten är på 100% och uppdraget varar i tre månader framåt med eventuell förlängning eller anställnings hos kund.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Assistera ordinarie fastighetsförvaltare och finnas behjälplig i frågor som berör fastigheterna samt sedvanliga administrationsuppgifter såsom utskrift av informationsmaterial, fakturahantering, uppföljning och statistik mm.. Kundmottagning i reception, både via telefon och besök och hantering av nycklar och elektroniska brickor.Kvalifikationer: Du bör ha flerårig yrkeserfarenhet och minst gymnasial utbildning.Dina personliga egenskaper: Du är positiv och kommunikativ och har en bra samarbetsförmåga.Du ska vara strukturerad och organiserad, prestigelös, lätt för att ta till sig nya kunskaper och omsätta dem i praktik, lösningsorienterad.Det är viktigt att Du är kundorienterad och har bra social kompetens.Du har dessutom en god prioriteringsförmåga, och har lätt för att skapa struktur i Ditt arbete.Vi intervjuar personer med rätt kompetens löpande tills tjänsten är tillsatt.Endast fullständig ansökan beaktas med ett CV och ett personligt brev bifogat.Om Du känner att Du kan vara rätt person för jobbet så tveka inte att skicka Din ansökan.Ange referens:4431 Förvaltningsassistent Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!