Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service och kontakten med kunder? Vill du arbeta på ett nyskapande bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur? Vi söker nu en ny förvaltningsassistent till vårt härliga team i Linköping där vi äger och förvaltar 3 500 bostäder.
Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av en fastighetsförvaltare och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.
I dina arbetsuppgifter ingår:
Uthyrning av lägenheter, P-platser samt garage
Visning av lägenheter
Avflyttningsbesiktning samt beställning av lägenhetsunderhåll
Hantera störnings och inkassoärenden
Upprätthålla kundtjänst genom omhändertagande av besök på vårt lokalkontor
Svara på våra hyresgästers frågeställningar kring sitt boende
Upprätta information till hyresgäster och informera om Willhems hemsida
Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten
Nyckelhantering
Övrig kontorsadministration

Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig som har gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem. Körkort är ett krav.
Personliga egenskaper
Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare och kan alltid hålla en hög servicegrad. Du är social och brinner för kontakten med människor. Du kommer att vara en del av ett team som har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster!
Ansökan
Välkommen med din ansökan via: http://jobb.willhem.se/ senast den 15 november. Vid frågor kring tjänsten kontakta Fastighetsförvaltare Marie Rydin: marie.rydin@willhem.se
Sök tjänsten redan idag då urval kan komma att ske löpande!
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Varaktighet/Arbetstid: Heltid
Lön: Fast lön
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige tror vi på idén om ett boende som människor längtar och vill hem till. Vi är ett företag med långsiktiga ambitioner för såväl kunder och fastigheter som för våra medarbetare. Nya idéer inom strategiska utvecklingsområden som hållbar utveckling och digitalisering ska bidra till ambitionen att vara ett ovanligt nyskapande bostadsbolag som ska sätta ett avtryck i branschen. Ägare är Första AP-fonden.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Willhem KARLSTAD
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2020
  • Ansök senast: 15 november 2020

Postadress

Åttkantsgatan 9
KARLSTAD, 65220

Liknande jobb


Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

20 april 2021

Förvaltningsassistent Linköping

19 april 2021

Förvaltningsassistent till Svenska kyrkan

Förvaltningsassistent till Svenska kyrkan

13 april 2021

Förvaltare/Administratör

13 april 2021