Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service och kontakten med kunder? Vill du arbeta på ett nyskapande bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur? Vi söker nu en förvaltningsassistent på ett vikariat med goda möjligheter till förlängning till vårt härliga team i Helsingborg!
Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av en förvaltare och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.
I dina arbetsuppgifter ingår:
- Uthyrning av lägenheter, P-platser samt garage
- Visning av lägenheter
- Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten
- Avflyttningsbesiktning samt beställning av lägenhetsunderhåll
- Nyckelhantering
- Hantera störnings och inkassoärenden
- Upprätthålla kundtjänst genom omhändertagande av besök på vårt lokalkontor
- Svara på våra hyresgästers frågeställningar kring sitt boende
- Upprätta information till hyresgäster och informera om Willhems hemsida
- Assistera förvaltaren i övrig kontorsadministration
Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig som har gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem och vara flytande i både svenska och engelska i skrift och tal. Körkort är ett krav.
Personliga egenskaper
Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare och kan alltid hålla en hög servicegrad. Du är social och brinner för kontakten med människor. Du kommer att vara en del av ett team som har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster!
Ansökan
Välkommen med din ansökan via: http://jobb.willhem.se/ senast den 13 december. Vid frågor kring tjänsten kontakta Fastighetsförvaltare Mats Wolff på tel: 042-4005334 eller på mail: mats.wolff@willhem.se
Sök tjänsten redan idag då urval kan komma att ske löpande!
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Varaktighet/Arbetstid: ca 6 månader, heltid, med goda möjligheter till förlängning
Lön: Fast lön
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige tror vi på idén om ett boende som människor längtar och vill hem till. Vi är ett företag med långsiktiga ambitioner för såväl kunder och fastigheter som för våra medarbetare. Nya idéer inom strategiska utvecklingsområden som hållbar utveckling och digitalisering ska bidra till ambitionen att vara ett ovanligt nyskapande bostadsbolag som ska sätta ett avtryck i branschen. Ägare är Första AP-fonden.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Willhem KARLSTAD
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2020
  • Ansök senast: 13 december 2020

Postadress

Åttkantsgatan 9
KARLSTAD, 65220

Liknande jobb


18 april 2024

Projektskyddssamordnare

Projektskyddssamordnare

18 mars 2024