GLÄDJESPRIDANDE RECEPTIONIST/ADMINISTRATÖR

GLÄDJESPRIDANDE RECEPTIONIST/ADMINISTRATÖR

Arbetsbeskrivning

Assistans i Balans sysslar med högkvalificerad personlig assistans. Våra uppdragsgivare har alla omfattande funktionsnedsättningar vilket innebär en daglig kamp för rätten att få leva på sina egna villkor, självständigt och med full delaktighet i samhällslivet. Vår vision är att frigöra livskraft. Varje dag. Det innefattar en ambition att vara en attraktiv arbetsgivare. Det är tillsammans vi gör skillnad. Vill du?

Vi söker dig som är positiv, tillmötesgående och har känsla för service. Din härliga attityd smittar av sig när du tar emot våra besökare och när du svarar i telefon.
 
I din roll kommer du koka kaffe, tömma diskmaskinen, se till att vårt fina kontor är trivsamt och välkommande samt ansvara för vår telefonväxel. Du kommer utföra administrativa uppgifter såsom posthantering, kopiering, skanning, inköp och statistik. I tjänsten ingår även en stor del arbetsuppgifter med inriktning på ekonomi såsom admininstration av betalkort och kvittoredovisningar, enklare ekonomiska avstämningar samt ta fram fakturaunderlag. Du kommer administrera vår kursverksamhet (kursanmälningar, kursintyg, kurskatalog m.m.) samt förbereda inför utbildningar.  En viktig del i ditt uppdrag är även att vara behjälplig till dina kollegor.

Vi söker dig som är självgående och tar egna initiativ men samtidigt är en lagspelare. Du har förmågan att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Du kan se både helheten och detaljerna och trivs med att vara spindeln i nätet. Du har ett genuint intresse för människor. Och förresten, visst har du humor?
 
  
Utbildning och erfarenhet:

* Gymnasieutbildning.
* Avancerade kunskaper i MS Office-programmen, särskilt Excel och Word.
* God kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt.
* Flytande svenska i tal och skrift.
* Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande.



Övrigt:
Tjänsten är på 40 timmar i veckan. Arbetstiderna är måndag till fredag klockan 08.30-17.00. Du kommer arbeta i vår trivsamma lokal på Råsundavägen 18 i Solna. Individuell lönesättning, avtal KFO-Vision.

Tillträde omgående/enligt överenskommelse. 
 
Ansök nedan. Vi kommer att göra löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
 
Assistans i Balans sysslar med högkvalificerad personlig assistans. Våra uppdragsgivare har alla omfattande funktionsnedsättningar vilket innebär en daglig kamp för rätten att få leva på sina egna villkor, självständigt och med full delaktighet i samhällslivet. Vår vision är att frigöra livskraft. Varje dag. Det innefattar en ambition att vara en attraktiv arbetsgivare. Det är tillsammans vi gör skillnad. Vill du?

Vi söker dig som är positiv, tillmötesgående och har känsla för service. Din härliga attityd smittar av sig när du tar emot våra besökare och när du svarar i telefon.
 
I din roll kommer du koka kaffe, tömma diskmaskinen, se till att vårt fina kontor är trivsamt och välkommande. Det ingår också administrativa uppgifter såsom kvittoredovisningar, posthantering, kopiering, skanning, beställningar, ta fram fakturaunderlag och statistik.  Du kommer administrera vår kursverksamhet (kursanmälningar, kursintyg, kurskatalog m.m.) samt förbereda inför utbildningar. Du kommer ansvara för vår växel En viktig del i ditt uppdrag är även att vara behjälplig till dina kollegor.
 

Öga för detaljer
Sinne för siffor då flertalet av arbetsuppgifterna är kopplade till ekonomi
Noggrann
Spindeln i nätet och många bollari luften
Självständing planera arbetet 




 Du har ett genuint intresse för människor. Och förresten, visst har du humor?
 
Tjänstens omfattning är 40 timmar i veckan. Arbetstider 08.30-17.00. Individuell lönesättning, avtal KFO-Vision.
 
Du kommer arbeta i vår trivsamma lokal på Råsundavägen 18 i Solna.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personlig rådgivare Jessica Molin
08-50387242
Personlig samordnare Johanna Karnström
08-50387242
Johanna Karnström

Personlig samordnare Monika Ahmed
08-50387242
Personlig samordnare Lena De la Rivera
08-50387242
Personlig rådgivare Jessica Molin
08-50387242
Personlig samordnare Jessica Ferdman
08-50387242
Personlig samordnare Karin Rådeborn
08-50387242
Heléna Karnström
0734614600
Personlig samordnare Madeleine Wigh
0734280672

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ASSISTANS I BALANS I SVERIGE AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 april 2023
  • Ansök senast: 25 maj 2023

Besöksadress

Drottningholmsvägen 7
Stockholm

Postadress

Drottningholmsvägen 7
Stockholm, 11242

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024