Global Office Manager till växande bolag!

Arbetsbeskrivning

www.novareprofessionals.se

Är du van vid att arbeta koordinerande på hög nivå med fokus på service och kvalitet? Är du redo att axla det globala ansvaret för office management på ett bolag i stark expansion? Då kan det här vara nästa utmaning för dig!
 
 
Om rollen
 
Som Global Office Manager har du en central roll med det globala ansvaret för att operativt och strategiskt leda Office management. Du kommer att ansvara för vilket personal, budget, koordinering av leverantörer, projektledning, säkerhetsrutiner, kontorsrutiner samt framgångsrik hantering av både interna och externa intressenter. Du kommer att ansvara för att:
 
·         Planera, budgetera och projektleda design, koordinering av leverantörer, inköp, byggnad och utveckling av nya kontor internationellt
·         Koordinera och hantera arbetet mellan kontor och Office Managers
·         Underhålla och utveckla rutiner för on-boardning-/off-boarding 
·         Underhålla och utveckla resebokningsrutiner 
·         Budgetansvar för Office management och Office expansion
·         Överföra och upprätthålla företagskulturen mellan kontoren internationellt
·         Hantera och utveckla det lokala kontorslaget 
·         Underhålla och utveckla IT-stödet på alla kontor
·         Ta fram kostnadsrapporter, attestestera inkommande fakturor samt löneattestering
 
Uppdraget är en del av Novare Professionals personaluthyrning, vilket innebär att du kommer vara anställd av Novare Professionals och arbeta som konsult hos kunden.
 

Vem söker vi?
 
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll, företrädelsevis på ett internationellt bolag. Du har därtill bakgrund av projektledning och budgetansvar. Då koncernspråket är på engelska har du även flytande kunskaper i engelska i både tal och skrift. 
För att lyckas och trivas i rollen är du serviceminded, relationsskapande och självgående med en förmåga att leda både dig själv och andra. Som person är du även ödmjuk, har en god kommunikativ förmåga och ett naturligt öga för detaljer samt stort fokus på kvalitet och leverans där inget lämnas åt slumpen. Med struktur, enagemang och service ser du till att alltid leverera det lilla extra!
 

Övrig information 
 
Start: September 2019
Anställningsform: 12 månaders konsultuppdrag med möjlighet till förlängning.
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm
 
Vid intresse för tjänsten rekommenderar vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande. Har du frågor runt rekryteringsprocessen eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta Joakim Groth via mail till joakim.groth@novare.se. Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Talent Manager Anna Liljegren

Talent Manager Anna Liljegren
0735148095
Talent Manager Anna Liljegren
0046735148095
Rekryterare Joakim Groth

Talent Manager Anna Liljegren
0046764291803
Rekryterare Joakim Groth
0735148095

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Professionals Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 5 juni 2019

Besöksadress

Blasieholmsgatan 4B
None

Postadress

Blasieholmsgatan 4B
Stockholm, 11148

Liknande jobb


6 november 2023

3 november 2023

3 november 2023