Head of Office Management till Trustly!

Arbetsbeskrivning

På Trustly arbetar vi för en värld där det är tryggt, enkelt och kostnadseffektivt för alla att betala online – för handlare och konsumenter såväl som för banker. För hundra år sedan var det kontanter som gällde. Folk fick betalt i reda pengar, förvarade dem i plånboken och handlade för dem i den lokala butiken. Att betala var enkelt. Men oj vad tiderna har förändrats! Idag betalas lönerna in direkt på våra bankkonton och vi handlar online på nätbutiker från hela världen. Så varför är det så svårt att betala direkt från våra bankkonton? Att betala online borde vara lika enkelt för konsumenterna som att sträcka över en sedel. Och att acceptera betalningar och göra återbetalningar borde vara handlarnas minsta bekymmer. Kreditkort, betalkort, e-plånböcker, fakturor och postförskott är alla mellanhänder som tar ut avgifter och ränta för den enkla uppgiften att flytta pengar från en person till en annan. På Trustly arbetar vi outtröttligt för att göra det enkelt att betala online.

Är du strukturerad, relationsskapande och van vid att arbeta koordinerande på hög nivå med fokus på service och leverans? Vill du arbeta i en bred och dynamisk roll på ett bolag som tror på personalen och frihet under ansvar? Vill du vara med på en spännande utvecklingsresa där ditt avtryck gör skillnad? Då kan det här vara nästa utmaning för dig!
 

Om rollen
 
Som Head of Office Management har du en central roll med det globala ansvaret för Trustlys kontor samt expansion som medför nya kontorsytor och rutiner. Detta innebär att både operativt och strategiskt leda Office management vilket innefattar alltifrån personalansvar, budgetansvar, koordinering av leverantörer, projektledning, säkerhetsansvar, säkerställa kontorsrutiner samt framgångsrik hantering av både interna och externa stakeholders. Med din professionalitet, effektivitet och höga servicenivå säkerställer du kvalitet och service för alla Trustly-kontor! Du kommer att ansvara för att:
 
·         Planera, budgetera och projektleda design, koordinering av leverantörer, inköp, byggnad och utveckling av nya kontor internationellt
·         Hålla en nära dialog med VD, CHRO och CFO internt för att få igenom beslut samt samordna med andra interna stakeholders såsom Security och IT
·         Koordinera och hantera arbetet mellan kontor och Office Managers
·         Underhålla och utveckla rutiner för on-boardning-/off-boarding
·         Underhålla och utveckla resebokningsrutiner
·         Budgetansvar för Office management och Office expansion
·         Säkerställa globala säkerhetsrutiner samt vara ytterst ansvarig för säkerheten på Stockholmskontoret
·         Överföra och upprätthålla Trustly-kulturen mellan kontoren internationellt
·         Hantera och utveckla det lokala kontorslaget
·         Underhålla och utveckla IT-stödet på alla kontor
·         Ta fram kostnadsrapporter, attestestera inkommande fakturor samt löneattestering
 
I rollen rapporterar du till Chief Human Resource Officer (CHRO). Uppdraget är en del av Novare Professionals personaluthyrning, vilket innebär att du kommer vara anställd av Novare Professionals och arbeta som konsult hos Trustly.
 

Vem söker vi?
 
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll, företrädelsevis på ett internationellt bolag. Du har därtill bakgrund av projektledning och budgetansvar. Då koncernspråket är på engelska har du även flytande kunskaper i engelska i både tal och skrift.
 
För att lyckas och trivas i rollen är du serviceminded, relationsskapande och självgående med en förmåga att leda både dig själv och andra. Som person är du även ödmjuk, har en god kommunikativ förmåga och ett naturligt öga för detaljer samt stort fokus på kvalitet och leverans där inget lämnas åt slumpen. Med struktur, enagemang och service ser du till att alltid leverera det lilla extra!
 

Övrig information
 
Start: September 2019
Anställningsform: 12 månaders konsultuppdrag med möjlighet till förlängning.
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm
 
Vid intresse för tjänsten rekommenderar vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande. Har du frågor runt rekryteringsprocessen eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta Joakim Groth via mail till joakim.groth@novare.se. Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Talent Manager Anna Liljegren

Talent Manager Anna Liljegren
0735148095
Talent Manager Anna Liljegren
0046735148095
Rekryterare Joakim Groth

Talent Manager Anna Liljegren
0046764291803
Rekryterare Joakim Groth
0735148095

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Professionals Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 8 juli 2019

Besöksadress

Blasieholmsgatan 4B
None

Postadress

Blasieholmsgatan 4B
Stockholm, 11148

Liknande jobb


6 november 2023

3 november 2023

3 november 2023