OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Help Desk technical support, en svensktalande, 2 norsktalande.
Vi söker personer med flytande svenska eller norska, för att betjäna våra svenska och norska kunder. I Help Desk ger du teknisk support och kundbetjäning av hög kvalitet samt information via telefon och e-post.
Krav:
Du är intresserad av informationsteknologi och det är ett plus om du har studerat informationsteknologi/datateknik. Du har goda kunskaper i hårdvara.
Vi kräver språkkunnighet i svenska/norska på modersmålsnivå. Även goda kunskaper i engelska fordras, eftersom det är vårt företagsspråk. Du jobbar bra i grupp och är en positiv person som kan lösa problem och arbeta under press.
Önskemål:
Du har goda kommunikationskunskaper både muntligt och skriftligt. Tidigare erfarenhet inom kundbetjäning är en fördel. Det är viktig att du är serviceorienterad samt kommer bra överens med olika slags människor.
Help with relocation costs. Interview is possible to do as a phone interview.
Arbetsort: Turku, Finland.
Startdatum: March 2010