Hundintresserad översättare söker assistent för dygnspass

Hundintresserad översättare söker assistent för dygnspass

Arbetsbeskrivning

Jag är en kvinna i trettioårsåldern som bor i en lägenhet norr om Stockholm. Jag har ett stort intresse för film, heminredning och matlagning. Jag jobbar hemifrån som frilansande översättare men är även utbildad medicinsk sekreterare. Jag har en rescue dog från Spanien som jag ägnar mycket tid med.

På grund av en muskelsjukdom använder jag mig av personlig assistans dygnet runt och jag söker nu en assistent som kan arbeta dygnspass förlagda 07-07, fem dygn i månaden inklusive jour. Jag ser helst att du är kvinna och ungefär i min ålder.

Vid förflyttningar använder jag mig av en manuell förflyttningsteknik som du kommer få lära dig under din introduktion. Det är dock viktigt att du är i hyfsat god fysisk form från början. Jag tror att arbetet som assistent hos mig passar dig som är lyhörd, trygg i dig själv och som trivs med att vara en bakgrundsperson. Vi är en liten arbetsgrupp och det är viktigt att du har hög arbetsmoral samt är flexibel när det krävs. Arbetet brukar fungera bra att kombinera med exempelvis konstnärlig verksamhet eller egenföretagande.

Tjänstgöringsgraden är 65 % av heltid. Utöver detta tillkommer två obligatoriska mötestillfällen varje år. Jag vill enbart att du söker tjänsten om du har för avsikt att stanna en längre tid.

Arbetsgivare för mina assistenter är Aberia Personlig Assistans och kollektivavtal är Vårdföretagarna Personlig Assistans Bransch G. Anställningsform är “visstid så länge uppdraget varar”.

SKICKA IN DIN ANSÖKAN
- Skicka din ansökan till personligassistentjobb@gmail.com.
- Ange texten “Personlig assistent hos Amanda” i ämnesraden för ditt mejl.

Rekrytering kommer att ske löpande

Jag har tyvärr inte möjlighet att svara personligt på alla inkommande ansökningar. Om du inte hör något från mig inom två veckor har jag valt att inte gå vidare med din ansökan.

Vi är arbetsgivaren som är små nog att vara nära och stora nog att verkligen göra skillnad.

Att vara anställd i Aberia innebär att du har en närvarande chef, arbetsledning i ditt dagliga arbete, handledning, kollektivavtal, friskvård och en mängd utbildningsmöjligheter.

Vi har sedan 2001 varit verksamma inom personlig assistans. Våra kunder finns i hela Sverige och är barn, unga, vuxna, familjer och kommuner. Vi har kontor i Stockholm. Tillsammans har vi en lång och gedigen erfarenhet av att leva med och arbeta inom personlig assistans.

Aberia ägs av Aberia AS, ett norskt familjeägt bolag, med ca 1200 anställda och som startade 1981. Ägare är NHC Group som driver ett brett utbud av välfärdstjänster.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aberia personlig assistans
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2024
  • Ansök senast: 29 februari 2024

Postadress

Råsundavägen 18a
Solna, 16967

Liknande jobb