Inköp- och säljsupport till tillväxtbolag

Arbetsbeskrivning

Om oss

Econopack utvecklar kundunika förpackningslösningar som återspeglar både varumärke och vision. Med våra kreativa förpackningar hjälper vi våra kunder att skapa förpackningsglädje. Det gör vi i symbios med miljö, samhälle och människa - hållbarhet är en viktig del och grund i vår verksamhet. Vi är övertygade om att vårt personliga bemötande, engagemang och kunskap kan skapa förpackningar som gör skillnad. Econopack ingår sedan 2014 i familjeägda förpackningskoncernen S-pack. Econopack omsätter cirka 120 miljoner SEK.

Vi växer och därför söker vi ytterligare en ny nyckelperson till vårt team! Om du vill vara med på en tillväxtresa i ett bolag med familjär stämning och stora möjligheter att påverka din och vår utveckling, ansök då gärna till tjänsten som Inköp- och säljsupport.



Om rollen

Vi har spännande mål framför oss med en affärsplan som kommer att göra oss ännu mer hållbara. Med vårt fokus på utveckling vill vi nu utöka vår personalstyrka med en Inköps- och säljsupport som vill vara med på vår resa framåt. I rollen arbetar du administrativt och har daglig kontakt med såväl kunder som leverantörer. I rollen samarbetar du med våra säljare för att tillsammans leverera kvalitativa förpackningslösningar över förväntan. Tjänsten är heltid och placerad på Econopacks kontor i Mölndal.



Exempel på arbetsuppgifter:

- Registrera kundorder i vårt system

- Orderbekräfta till våra kunder

- Daglig dialog med våra kunder angående ex leverans, pris och produkt.

- Daglig dialog med våra leverantörer angående pris, produkt och leverans

- Backupfunktion för vår logistikavdelning (intern upplärning sker)

- Samarbeta och administrera projekt tillsammans med säljarna

- Skapa goda långsiktiga relationer med befintliga kunder och leverantörer

- Aktivt delta i bolagets fortsatta utveckling av affären

Om dig

Rätt person för denna roll har tidigare arbetat i en eller flera administrativa roller som kräver struktur, dokumentation och ordning. Du har även erfarenhet av att göra beräkningar kopplat till sälj- och inköpsrelaterade projekt som berör marginal, inköpspris osv. Utöver det har du goda kunskaper i Microsoft 365 samt behärskar Excel väl. Som person är du positiv och serviceminded. Du drivs av struktur och ordning samt gillar att arbeta administrativt. Dessutom tycker du om att samarbeta. Då vi är en mindre organisation arbetar vi i breda roller och hjälper varandra.



Vi erbjuder

Hos oss får du vara med på en resa då vi växer och utvecklas. När du börjar hos oss ger vi dig en gedigen intern utbildning om hur våra produkter produceras, vårt tankesätt och våra långsiktiga mål. Hos oss kommer du in i en platt lättrörlig organisation med korta beslutsvägar. Du har möjlighet att utveckla din roll framåt och vi ser till att ha roligt på jobbet!



Ansökan

Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev via annonsen på recruitpartner.se snarast, då vi gör ett löpande urval, dock senast 16 maj 2023. Vid eventuella frågor kontakta vår rekryterare Martina Nordberg på tel. 073-624 77 24 eller på martina.nordberg@recruitpartner.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Nordberg
073-624 77 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruit Partner Nordic AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 21 maj 2023

Besöksadress

Solnavägen, Solna
None

Postadress

Solnavägen
Solna, 17173

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023