Inskanningsadministratör i Göteborg

Inskanningsadministratör i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vill du arbeta på ett arkiv där rutin och noggrannhet är en självklarhet? Har du ett öga för detaljer och är duktig på att hålla fokus trots monotona arbetsuppgifter? Vi söker dig som är tillgänglig from mars och vill arbeta i nära samarbete med två kollegor som inskanningsadministratör. Tjänsten pågår tom årsskiftet, med mycket goda chanser till förlängning.

Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Du kommer arbeta tight ihop med två kollegor i samma roll och detta är en servicefunktion för interna medarbetare och externa kontakter. Era huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att ta emot beställningar från kunder och genomföra arbetet enligt instruktioner i arkivet. Du kommer se till att produktionsdokumentation, utbildningsmaterial, marknadsföringsmaterial och andra underlag kopieras och skannas enligt direktioner från beställaren. Det förekommer även andra sysslor, det kan vara alltifrån att digitalisera pappersarkiv till att hantera pdf-filer, vara behjälplig vid IT-frågor och hjälpa kund med deras behov.

Notera att detta inte är en avancerad IT-tjänst utan mer inom administration/arkiv/internservice som kräver viss IT-kunskap och datorvana. Vi ser gärna att du tidigare arbetat i Adobe Acrobat samt Office-programmen.

Kvalifikationer

I den här tjänsten är ett noggrant och strukturerat arbete en självklarhet! Du ska trivas med upprepande arbetsmoment, att jobba självständigt men inte vara rädd för att ta tag i problem om det dyker upp sådana.

Vi söker dig som har gymnasial utbildning och gärna erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom arkivering, inskanning, roll-ups samt filhantering.

För att trivas i den här rollen ser vi att du är självgående och trivs att arbeta i en lugn miljö. Du gillar att utföra arbetsuppgifterna med precision och tydlighet. En förutsättning för att klara arbetet är att du har lätt för att ta till dig information och kan följa instruktioner. Låter detta som dig? Då ser vi fram mot din ansökan!

Övrigt

Start: Mars 2023.
Anställning: Heltid, tom årskiftet med goda chanser till förlängning.
Arbetstid: Måndag-Fredag 08.30-16.30 med 30 min rast.

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag!
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du kan komma att få genomföra olika personlighets- och kunskapstester i denna rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Jardelid

Lovisa Kvam

Lovisa Kvam

Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby

Emelie Wedin

Anna Jardelid

Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg

Mathilda Berg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2023
  • Ansök senast: 7 mars 2023

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


16 maj 2024