Interim HR-chef till internationellt företag

Interim HR-chef till internationellt företag

Arbetsbeskrivning

Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.



Till en av våra kunder – ett mycket intressant internationellt företag – letar vi nu efter en

Interim HR Manager till Lund



Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av verksamhetsnära HR frågor och processer. Du har ett stort engagemang, en stark drivkraft och vana av att arbeta såväl strategiskt som operativt. Det är också viktigt att du är tydlig, har lätt att samarbeta med olika yrkesgrupper samt är kommunikativ.


Tjänsten är en projektanställning på ca. 6 månader med omgående tillträde.

Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan omgående. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam, tel. 0709-605372.



Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Standby Workteam AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2022
  • Ansök senast: 19 mars 2022

Besöksadress

Lilla Nygatan 11
None

Postadress

Lilla Nygatan 11
MALMÖ, 21138

Liknande jobb


Mjölby kommun söker personalchef

20 augusti 2010

20 augusti 2010

21 april 2010

Personalchef

21 april 2010