IT-Tekniker sökes i Göteborg

IT-Tekniker sökes i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du en lösningsorienterad och social IT-tekniker med erfarenhet av 2:a linjens support? Vill du vara med och bidra till utvecklingen av digitalisering och IT i en av Sveriges största organisationer? Då är detta uppdraget för dig!
Om rollen
För vår kund, Västra Götalandsregionen (VGR), söker vi nu två IT-tekniker för ett uppdrag på 100%. Här blir du en del av teamen Kundnära support och PC-utbytet som utgår från Mölndal och supporterar kunder främst i Göteborgsområdet. I rollen ingår att:
Ge högkvalitativ 2:a linjens support till kunder.
Utföra installationer och support av datorer, skrivare och mobila enheter.
Leverera datorer till regionens olika förvaltningar och verksamheter.

Vem är du?
Vi söker dig som trivs i en kundnära roll och gillar att leverera lösningar med hög servicekänsla. För att lyckas i rollen ser vi att du:
Har minst 2-3 års erfarenhet av 2:a linjens support.
Har goda kunskaper i Microsoft SCCM och Windows OS.
Är van att kommunicera tydligt och effektivt, både i tal och skrift.
Har B-körkort och gillar att möta kunder dagligen.

Det är meriterande om du också har:
Erfarenhet av att arbeta i en större organisation.
Kunskap i ServiceNow och Mac OS.

Uppdragsdetaljer
Period: 2025-02-01 – 2025-07-31, med möjlighet till förlängning.
Omfattning: Heltid, 100%.
Plats: Mölndal, med arbete främst i Göteborgsområdet och eventuellt andra delar av regionen.

Vad vi erbjuder
Som konsult hos vår kund får du ett meningsfullt arbete där du gör skillnad för invånarna i Västra Götaland. Samtidigt får du chansen att utvecklas inom ett spännande och omfattande IT-landskap.
Ansök nu!
Är du redo för nästa steg i din IT-karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2025
  • Ansök senast: 24 januari 2025

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010