Kommunikativ och noggrann säljassistent sökes

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag.I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Nu söker vi en självgående säljassistent till vår kund i Stockholmsområdet! Dina arbetsuppgifter Rollen innebär att du agerar som länk mellan säljare och jurister inom bolaget, vilka är placerade i olika länder.Du kommer att vara involverad i medlemsprocessen och ditt ansvar ligger främst på att se till att samtliga papper och rätt information finns och sedan stämmer av att avtal ser korrekta ut.I det skedet arbetar du mycket med säljarna och återkommer till dem om det saknas viktig information innan du skickar vidare avtal till juristerna.I ditt arbete har du kontakter världen över vilket gör att du dagligen kommer att tala och skriva engelska. Erfarenhet Du har en klar gymnasieutbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Att arbeta i en säljorganisation är du van vid och du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.Vidare är dina datakunskaper goda, då främst i Officepaketet. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.Du har en förmåga att arbeta i en miljö där medarbetare har olika åsikter och du är flexibel som person.Du är kommunikativ, social och drivande.Vidare är du självklart noggrann, har ordning och reda samt arbetar effektivt. För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och arbetar på uppdrag hos vår kund.Uppdraget ska tillsättas i början av januari 2011 och väntas pågå i ca 6 månader.Tjänsten är på heltid med sedvanliga kontorstider. Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Välkommen att söka!

Sammanfattning

Postadress

Kungsgatan 60
Stockholm, 10224

Liknande jobb


Säljsupport

Säljsupport

16 maj 2024