Konsultmäklare sökes till Levigo!

Konsultmäklare sökes till Levigo!

Arbetsbeskrivning

Levigo, som är ett affärsområde inom Perido, söker förstärkning i form av en konsultmäklare då vår Ludwig ska sluta. Här finns en möjlighet att ta dig an en bred roll som passar perfekt för dig med ett intresse för affärer, avtal och förhandlingar. Vi har tagit en pratstund med teamet som idag består av Mikaela, Ludwig och Theresa, för att ta reda på mer om rollen!
Vad är det bästa med att vara konsultmäklare?
”Det roligaste är det nära samarbetet med kollegor, kunder och leverantörer. Man får vara med i processen från början till slut. Man agerar som mellanhand och ser till att allt flyter på”.
Levigo är en expansiv konsultmäklare med fokus på IT och verksamhetsutveckling med kunder över hela landet. Din nya stol befinner sig på vårt huvudkontor i Slussen med Stockholms finaste utsikt över Gamla Stan och Djurgården.
Kan ni berätta om arbetsuppgifterna?
”I det dagliga arbetet ingår mycket dialog och nätverkande med kunder och leverantörer. Vi kvalitetssäkrar och ser till att vi får bra offerter för uppdragen som vi samlar in. Rätt information ska ut till rätt personer. Vi ser till att hålla oss på god fot med alla för att stärka relationer, väldigt kommunikativt jobb” säger Ludwig.
”Det är mycket administrativt jobb också, avtals- och fakturarutiner kopplat till nuvarande konsulter som är ute på uppdrag, en härlig blandning” säger Mikaela.
Vem ska man vara för att trivas i teamet?
”För att trivas i rollen behöver man vara flexibel och besitta förmågan att snabbt skifta fokus. Man ska våga lära sig under processens gång och inte behöva veta allt i förväg. Kanske har man jobbat som konsultmäklare, med sälj eller som koordinator. Ludwig är social och kan se utanför boxen, vilket vi gärna ser stämmer in på den som söker jobbet. Jag tänker att den som söker ska vara utåtriktad och våga ta sig an saker och lösa det som uppstår längs vägen. En ödmjuk person” fortsätter Mikaela.
”Man behöver inte kunna allt eller ha jobbat med exakt samma sak, huvudsaken är att man vill lära sig”.
Det vi värderar allra högst hos dig som söker är din personlighet som vi tror är en form av naturligt ansvarstagande kombinerat med ett prestigelöst lösningsfokus i samarbete med ditt team! Det är dock toppen om du har följande i din profil…
Vi söker dig som har:
Akademisk examen eller motsvarande
Förståelse för IT
Förhandlingsvana (kund/leverantör)
Erfarenhet av administrativt arbete
Erfarenhet av rekryteringsbranschen
Erfarenhet av kundmötet i en säljorienterad roll
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Lovisa Hedlund och du kan nå henne via mejl på lovisa.hedlund@perido.se eller på nummer 070 740 79 33.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


25 januari 2024

12 april 2023

23 februari 2023

18 februari 2023