Konsultuppdag inom teknisk support

Konsultuppdag inom teknisk support

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i Linköping söker vi nu dig som vill vara en del av vår kunds supportteam.
Arbetet innebär att ta emot ärenden via telefon, mail och tickets samt åtgärda eventuella problem som kan uppstå för våra kunder, följa upp och återkoppla till kunderna. Det förväntas att du förstår vikten av goda, nära och långsiktiga kundrelationer samt att du gör ditt yttersta för att säkerställa en god kundnöjdhet. Man värdesätter att du tar ett helhetsansvar för ärenden och självständigt driver arbetet framåt.


Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer främst att innebära;
• Support av mjukvarusystem till användare
• Ta emot och registrera inkomna ärenden
• Utföra felanalys och åtgärda uppkomna problem


Erfarenhet och kompetens
Krav

För tjänsten krävs att du har:
• erfarenhet av arbete i helpdesk
· erfarenhet av Jira Service Desk
· arbetat med
· förmåga att flytande kommunicera på engelska i såväl tal som skrift


Egenskaper

Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och särskilt att du:
• har god social kompetens och samarbetsförmåga
• gillar att variera mellan att arbeta självständigt och i grupp
• har ett ödmjukt och prestigelöst förhållningssätt
• är initiativrik och strukturerad


Anställningsvillkor
Halvtid
Visstidsanställning 6 månader
Fast lön med individuell lönesättning
Start enligt överenskommelse


Information
Vill du veta mer om anställningen eller rekryteringsprocessen så är du välkommen att höra av dig via mail till info@shifter.se


Ansökan
I din ansökan vill vi att du beskriver på vilket sätt du uppfyller våra efterfrågade krav.
Din ansökan vill vi ha via e-post: info@shifter.se


Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shifter Of Sweden AB
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2020
  • Ansök senast: 14 juni 2020

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024