OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aptera AB är ett lokalt företag som funnits sedan 1984 och vi arbetar med Bemanning och Rekrytering inom tjänstemannaområdet i Göteborgsregionen.Vi är nära och lyhörda både i våra personal- och kundrelationer.För oss är kunden och vår personal det centrala och viktiga när vi matchar uppdrag och personer mot varandra. Vi söker för REKRYTERING en kontorsserviceansvarig till en av våra kunder. -Personalansvar för två av telefonisterna.-Ansvar för bemanning i växeln.-Ansvar för ekonomi och statistik gällande telefoni.-Budgetansvar.-Teknisk support- och systemansvarig för telefoni.-Ansvar för kontorsservice.-Ansvar för konferenstjänster.-Tecknande av avtal med berörda leverantörer. KOMPETENS OCH LAGANDA/LAGSPEL Vi söker en ambitiös person med vänligt, professionellt, flexibelt och servicemedvetet bemötande av kunder.Dina egenskaper: -Hög integritet -Ledarförmåga -Självgående -Analytisk -Serviceinriktad -Förändringsbenägen -Drivkraft och initiativförmåga -Samarbetsförmåga -Ordningssinne -Händig Dina meriter: -Tidigare erfarenhet från en ledande befattning.-Mer än tre års erfarenhet från telefoni- och kontorsservice.-Tidigare erfarenhet av enklare ekonomiarbete.-3-årig gymnasiekompetens, gärna ekonomisk inriktning.-Du är en van problemlösare.-Du har god vana ifrån att förhandla och diskutera.-God erfarenhet av att fatta egna beslut.Skicka oss gärna ditt CV och informationsbrev.Vårt intervjuarbete av kandidater kommer att påbörjas omgående.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare