Kreditadministratör till internationellt bolag

Kreditadministratör till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
I rollen som kreditadministratör kommer du att arbeta med att kontrollera och registrera kontrakt samt dokument relaterade till leverans, finansiering och kreditering av detta företags produkter.  Vidare kommer du att ansvara för arkivering samt avlasta avdelningen med det som behövs från dag till dag. Då avdelningen har ett nära samarbete med lokala kontor världenöver, innebär detta omfattande internationella kontakter.

I din roll som kreditadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Daglig avlastning på företagets credit-avdelning
- Granska och registrera kontrakt samt övriga dokument 
- Lokala och globala kontakter

Tjänsten som kreditadministratör är ett konsultuppdrag på 6 månader med tillsättning omgående. Tjänsten är placerad i Sollentuna. 

Om dig
Du som har utbildning inom ekonomi eller adminstation och tidigare har arbetat i kredit- eller finansbranschen är rätt person för det här jobbet. Vi söker dig som är driven och effektiv samtidigt som du är ödmjuk och en god lagspelare. Din kommunikationsförmåga på svenska och engelska, i både tal och skrift, samt förståelse av andra kulturer gör att du har goda förutsättningar för att lyckas i rollen.

Viktigt för tjänsten är:
- Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift
- God data -och systemvana. 
- Du är prestigelös och kan ta dig an olika typer av arbetsuppgifter

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Moa Lardner via Adecco 010 – 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administatör , Credit , Sollentuna , Stockholm , Heltid , Ekonomiassistent .

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2020
  • Ansök senast: 18 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


13 maj 2024

Ansvarstagande administratör/kontorist sökes!

13 maj 2024