Kund ansvarig

Arbetsbeskrivning

Trea Assistans är inte som andra bolag och detta är vi stolta över! Vi har bara nöjda kunder och detta gör oss unika. Vi arbetar för att hjälpa våra kunder få ut så mycket som möjligt av deras personliga assistans, och det gör vi från hjärtat. Vi arbetar med personlig assistans som bedrivs med god kvalité och omsorg som våra främsta grundpelare. Trea assistans grundades 2009 och har kontor i Göteborg, Södertälje och Stockholm.

Vi arbetar med samhällets mest utsatta personer och vi är stolta över att kunna hjälpa dessa. Vi söker dig som bryr dig om kunden och vill vara med att förändra livet för denne.

Arbetsuppgifter
Du ska ansvara för egna kunder och deras personal. En stor del av tjänsten innebär att du sköter rekryteringen av nyanställd personal samt träffar avtal med personalen. Vid behov hjälper du till att upprätta arbetsschema för personalen.

Du kontrollerar inlämnade tidrapporter samt attesterar dessa. Du ska även ansvar för arbetsmiljön och se till att lagar och regler följs. Du ansvarar för att ledningssystemet efterföljs. Du är även ansvarig för att kollektivavtalet följs. Vidare ansvarar du för att våra kontorslokaler är representativa.

För det fall kunden inte har ett beslut om personlig assistans bistår du kunden i deras ansökan om assistans och du sköter kontakterna med respektive myndighet. Detta innebär att du upprättar ansökan om personlig assistans och du närvarar när myndigheter besöker kunden.

Krav
Vi förutsätter att du arbetat med liknade uppgifter och har några års erfarenhet. Kunskaper inom LSS är ett krav. Önskvärt är att du arbetat inom personlig assistans på kommun eller försäkringskassan. Vi tror att du har ett stort kontaktnät och är självgående. Meriterande om du har arbetat med arbetsmiljö- och personalfrågor.

Vi förväntar oss att du alltid bistår med bästa service och bemötande till samtliga kunder, anställda, samarbetspartners och myndigheter. Vi ser gärna att du har kunskaper inom LSS-lagen. Du ska vara ansvarstagande och självgående. Du har ett stort kontaktnät inom personlig assistans och kan sätta dig in i rollen omgående. Vi vill att du alltid möter kunder, anställda och myndigheter med ett leende och på ett trevlig sätt.

Anställningen påbörjas enligt överenskommelse.

Kontaktpersoner på detta företaget

Verksamhetsansvarig Robert Samuels
031-7880488
Verksamhetsansvarig Robert Samuels
031-788 0488
VD-assistent Ulrica Crona
031-7880488
VD Robert Samuels
031-7880488 0707-992997
VD-assistent Maria Kuzmanovska
031-7880488

Sammanfattning

Besöksadress

Karl Johansgatan 100
GÖTEBORG

Postadress

BOX 53184
GÖTEBORG, 40015

Liknande jobb


22 april 2024