Kundansvarig/kundsamordnare till Hela Sveriges Assistans

Kundansvarig/kundsamordnare till Hela Sveriges Assistans

Arbetsbeskrivning

Hos Hela Sveriges Assistans finns ca 70 kunder över hela Sverige och ca 400 anställda personliga assistenter. Dem fortsätter att växa och har en tydlig tillväxtambition där dem vill kunna ge sin kunder och anställda bästa möjliga service, stöd och utbildning. Nu får du chansen att vara med på denna tillväxtresa inom rollen som kundansvarig/kundsamordnare. Låter detta som någonting för dig? Skicka då in din ansökan redan idag - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Som kundansvarig/kundsamordnare kommer du att hantera kunder och assistenters önskemål samt samordna den personliga assistansen utifrån dessa. Du arbetar nära kunderna och stöttar dem i utformningen av deras assistans samt har ett personalansvar för assistenterna. Arbetsdagarna är varierande och om du trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik så är detta någonting för dig.

Du erbjuds:


* Frihet under ansvar
* Generösa personalförmåner
* Vidareutbildningar
* Kollektivavtal


ARBETSUPPGIFTER
I denna roll kommer du bland annat att:


* Samordna och schemalägga personliga assistansen
* Arbetsleda och rådgöra personliga assistenter
* Bistå med rekrytering, arbetsmiljöfrågor och kontakt med myndigheter


VI SÖKER DIG SOM
I denna rekryteringsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, men för att lyckas i rollen ser vi att du tidigare har arbetat med:


* Schemaläggning/bemanning
* Rekrytering
* Kundkontakt
* Är flytande i svenska både i tal och skrift


Det ses som meriterande om du:


* Har arbetat inom personlig assistans i minst 1 år som kundansvarig, kundsamordnare, personalansvarig eller verksamhetschef
* Har kunskaper inom LSS
* Har en socionomutbildning
* Innehar B-körkort


#

Som person är du:


* Relationsskapande
* Strukturerad
* Personlig mognad
* Affärsmässig


#

Övrig information


* Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: Heltid, tillsvidare
* Placering: Danderyd


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs med om Förenade Carehär

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 augusti 2022
  • Ansök senast: 11 september 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Enhetschef till Jonseredsgårdens äldreboende i Partille kommun

Enhetschef till Jonseredsgårdens äldreboende i Partille kommun

12 april 2024

Enhetschef Särskilt boende, Högalid

Enhetschef Särskilt boende, Högalid

15 mars 2024

Enhetschef Äldreomsorg

Enhetschef Äldreomsorg

29 februari 2024