Kundkommunikatör med samordningsansvar

Arbetsbeskrivning

Gävles 96 500 invånare bor vid havet, strax norr om Stockholm, där väg, järnväg och hamn möts. Näringslivet är varierat där Gevalia och Mackmyra Svensk Whisky är några av regionens varumärken. Högskolan i Gävle erbjuder sina 13 500 studenter över 40 utbildningsprogram.

Gävle kommun är regionens största arbetsgivare med 7000 anställda och sex miljarder i omsättning. Verksamheten är bred och omfattar allt från skola, omsorg och kultur till väghållning, miljöfrågor och turism. Gävle kommun är ett finskt förvaltningsområde, här värdesätter vi finska språkkunskaper. Vi arbetar utifrån en gemensam värdegrund med bemötande, samarbete och kvalitet i fokus.Välkommen ombord!

Omvårdnad Gävle har drygt 2200 medarbetare. Vi ansvarar för stöd och omsorg till äldre och personer med funktionsnedsättning.
Vi arbetar aktivt för att vara en attraktiv arbetsgivare nu och i framtiden. Olika rekryteringsaktiviteter, kompetensutveckling och verksamhetsutveckling är viktiga inslag i detta arbete.


ARBETSUPPGIFTER
Vill du hjälpa våra kunder så att de känner sig trygga och omhändertagna, vara med och bygga upp något nytt och vara Omvårdnads ansikte utåt. Då kan detta nya uppdrag vara något för dig. Uppdraget innebär att tillsammans med andra kundkommunikatörer samordna uppbyggnad och utveckling av en svarsgrupp/En väg in för Omvårdnad Gävle. Du kommer att vara viktig i relationen med såväl Gävle kommuns centrala kundtjänst som Omvårdnad Gävles experter och handläggare.

KVALIFIKATIONER
Du ska ha högskoleutbildning som socionom eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren prövar som likvärdig. Arbetet kräver en mycket välutvecklad servicekänsla, förmåga att skapa förtroende, att utveckla och hitta nya lösningar samt skapa struktur för denna nya funktion. För arbetet krävs god datorvana, god kunskap i aktuella system.
Du är nyfiken och kommunikativ, har en genuin vilja att hjälpa andra, brinner för service och har en förmåga att skapa förtroende. Du är samhällsintresserad, strukturerad och flexibel. Du har en god organisationsförmåga och helhetssyn.
Vi värdesätter erfarenhet från serviceyrket. Språk är meriterande, särskilt finska eftersom Gävle kommun är finskt förvaltningsområde.

Kvalitet, bemötande och samarbete är de viktigaste framgångsfaktorerna i vår gemensamma värdegrund. För dig är det självklart att utgå från den i mötet med kunder, anhöriga och varandra.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsgruppen PFV
070-167 55 07 Tel tid vardagar 8-10
Kommunal
026-17 99 67
Pia Alsin Verksamhetschef
026-17 99 42
Ylva Olsson Kommunal Gävle
026-17 99 15
Gull Karlsson Vision
026-17 99 27
Ann Hedbom
026-17 88 12
Kerstin Nordström
026-17 98 99
Lena Yngvesson
026-17 72 49
Anna Rosshagen

Vårdförbundet

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gävle kommun, Omvårdnad Gävle Gävle
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde omgående.
  • Publicerat: 2 december 2013

Besöksadress

80184 Gävle
None

Postadress

Stadshuset
Gävle, 80184

Liknande jobb


24 mars 2010

Kommunikatör med inriktning IT

21 april 2010

Kommunikatör

12 februari 2010

Kommunikatör

28 september 2010