Kundsamordnare i Göteborg

Kundsamordnare i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Nu söker vi en erfaren kundsamordnare till vår kund inom den offentliga sektorn i Göteborg.
Detta är ett heltidsuppdrag via oss på Bemannia som startar den 17/4 och pågår fram till den 13/10 med möjlighet till 1 års förlängning.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som kundsamordnare kommer du driva arbetet med att skapa och upprätthålla goda kundrelationer gentemot de som äger eller arbetar med flerbostadshus i Göteborg. Du är kundernas väg in i förvaltningen när det gäller VA-och avfallsfrågor som inte är driftrelaterade.
Andra arbetsuppgifter som förekommer:

- Uppsökande arbete gentemot kunder

- Arrangerar dialogmöten, webbinarier och utbildningar

- Driver, samordnar och utvecklar förvaltningen arbete med kundfrågor

- Ansvarar för förvaltningens nyhetsbrev som skickas ut en gång per månad

Dina kvalifikationer

- Relevant högskoleutbildning eller har skaffat dig motsvarande kunskaper och erfarenheter via annan utbildning eller i arbetslivet

- Erfarenhet av arbete inom miljö, VA eller avfall

- Du har haft ansvar för både strategiskt och operativt arbete med kundrelationer

- Erfarenhet av att planera och leda olika typer av möten, ta vidare insikter på ett relevant sätt

- Erfarenhet av att arbete i och driva projekt

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, i tal som skrift

Meriterande:

- Bakgrund inom fastighetsbranschen

- Hålla i utbildningar

- Utbildning inom kommunikation, marknad eller kundrelationer

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2023
  • Ansök senast: 23 juli 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


15 mars 2024