Kundservicemedarbetare med hjärta och passion sökes i Falun

Kundservicemedarbetare med hjärta och passion sökes i Falun

Arbetsbeskrivning

Kundtjänst letar en ny stjärna! 
Är du en engagerad lagspelare som vill hjälpa invånarna i Falu Kommun? Vår kunds härliga kundtjänstavdelning behöver nu en ny kollega som kan hjälpa till med att skapa en enkel och hållbar vardag för sina kunder. Letar du en ny utmaning? Då rekommenderar vi dig att ta chansen att nu bli en del av detta härliga gäng. Varmt välkommen med din ansökan! 
Kundtjänstavdelningen består idag av sex medarbetare. Som kundtjänstarbetare  är du spindeln i nätet mot många av företagets olika avdelningar. Gruppen sköter den dagliga kundkontakten via inkommande och utgående samtal, e-post och våra andra digitala kanaler. Kundtjänst strävar efter att alla kunder ska vara nöjda med bemötandet och agerande, och därför blir du av stor vikt för företaget. Dina personliga egenskaper värdesätts framför erfarenhet i denna rekrytering.  
Arbeta som kundtjänstmedarbetare 
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du att hantera kundärenden inom företagets alla verksamheter, därför är din samarbetsförmåga viktig.  
Den här rollen kommer att vara first line support- det är alltså du som förväntas vara första kontakten för alla kunder. Tjänsten innebär i första hand att hjälpa kunder via telefonkontakt men även via mail och genom kundens ärendehanteringssystem.  
I rollen som kundtjänstmedarbetare har du en omväxlande vardag i stundtals högt tempo med hantering av frågor över hela verksamheten. Du har därför ett naturligt samarbete med många interna medarbetare. Du ansvarar för att ärenden hanteras och fullföljs enligt kundens rutiner 
Dina arbetsuppgifter kan även innebära 

att bidra till merförsäljning för produkter som är konkurrensutsatta inom elhandel, stadsnät och fjärrvärme  


hantera kunduppgifter i ett affärssystem 


att påverka och utveckla arbetssätten för kundärenden 


 
Din profil 
Du är en engagerad och självgående person som motiveras av att jobba mot uppsatta mål. Du drivs av att jobba med kunder och vill alltid ge ett bra bemötande, helst genom att överträffa förväntningar. Det är viktigt att du trivs med ett högt tempo och att ha telefon och datorn som arbetsredskap. Det är självklart för dig att bidra till en härlig teamkänsla genom gott samarbete. 
Du som söker har: 

Minst gymnasieutbildning eller motsvarande 


Minst tvåårs arbetslivserfarenhet


Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och i skrift.    


Erfarenhet av att arbeta i affärssystem och Officeprogram som Word och Excel 


Erfarenhet av kundtjänstarbete 


B-körkort 


Det är meriterande om du har: 

Erfarenhet av att ha arbetat inom energibranschen 


Det bästa med jobbet 
Genom oss får du en arbetsplats som ger dig möjlighet att förena ett spännande jobb med livskvalité. Kunden kännetecknas av att vara en öppen, lyhörd och innovativ uppdragsgivare där varje medarbetare är viktig. Alla ska känna att de vill, vågar och kan fatta beslut i sin vardag. Alla medarbetare ska känna en stark gemenskap och erbjudas utvecklingsmöjligheter inom företaget. 
Om Tjänsten
Tjänsten är en konsultroll på heltid genom Barona och gäller en visstidsanställning mellan datumen 2024-04-08 till och med 2024-08-31. Genom din anställning får du tillgång till fina förmåner genom vårt kollektivavtal och en dedikerad konsultchef som finns tillgänglig som stöd under hela din anställningsperiod. Urval sker löpande och observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Karolin Andersson på karolin.andersson@barona.se PGA GDPR kan vi ej ta emot ansökninger genom e-post.

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  https://barona.se/om-barona/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2024
  • Ansök senast: 6 mars 2024

Liknande jobb


4 maj 2024