Kundservicemedarbetare Phonera, en del av ComHem

Arbetsbeskrivning

Phonera befinner sig nu i ett mycket spännande läge där bolaget, tillsammans med ägaren Com Hem, skall bli ledande inom kommunikationslösningar mot företag på den svenska marknaden.

Phonera är en av entreprenörskap präglad organisation inom tele- och bredbandsmarknaden. Med starkt fokus på försäljning ska vi fortsätta växa och förstärker därför vår kundservice som ska ta hand om våra kunder. Låter det intressant? Då hoppas vi att du vill växa med oss i en spännande och framåtskridande bransch.

Goda kundrelationer är viktigt för oss på Phonera. Vår kundservice drivs av en genuin vilja att lyssna, hjälpa till och följa upp. Vi söker nu en engagerad och driven kundservicemedarbetare med teknisk bakgrund och kunskap till vårt team på huvudkontoret i Malmö.

Arbetsuppgifter:
Phoneras kundservice besvarar alla inkommande frågor och ärenden från våra kunder. Detta innebär ett brett arbetsfält där du kommer att jobba med teknisk support men också generell rådgivning, merförsäljning, avtals- och fakturafrågor samt felanmälningar. Kundkontakten sker i första hand via telefon och mail och du arbetar i flera olika affärssystem.

Phonera är nu i en spännande utvecklingsfas där vårt fokus tydligt flyttas från traditionell fast telefoni till mer avancerade tjänster såsom IP-telefoni, mobiltelefoni, växellösningar och bredband. Det ställer nya krav på den tekniska kompetensen i vår support. Med din tidigare erfarenhet och kunskap kommer du på ett naturligt sätt vara med och driva denna utveckling.

Krav på erfarenhet och person:
Vi ser gärna att du har erfarenhet från telekombranschen. Du förstår vikten av bra kundrelationer och kan förmedla besked till våra kunder på ett professionellt sätt. Du är affärsmässig, sporras av ansvar och trivs som lagspelare i en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt.

Du har teknisk kompetens inom områdena IP telefoni, mobiltelefoni och bredband eller liknande tjänster. Erfarenhet och utbildning inom dessa områden är ett krav.

På Phonera är tempot och engagemanget mycket högt och därför är det viktigt att du har hög energinivå och klarar av utmanande uppgifter.

Vi erbjuder dig bland annat:
- En spännande tjänst i ett företag med stora ambitioner.
- Fina möjligheter till utveckling inom företaget.
- Trevliga, kunniga och hjälpsamma kollegor som ser fram emot att förstärka gruppen med din kompetens.

Tjänsten är en heltidstjänst och urval sker löpande, så kom in med din ansökan omgående.

Lönen består av en fast lön + provision för merförsäljning. Har du några frågor är du välkommen att ringa Camilla Moberg, Kundservicechef på telefon 070-182 00 80.

Välkommen med din ansökan till: jobb@phonera.se, märk ansökan; Kundservice.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patricia Zell
0406221019
Finansiell controller/Personal Ida Håkansson
0406221000
Säljkoordinator Annika Forsberg
0720637887
Sales Manager Johan Bertilsson

Head of Sales Control Ulrica Peijne
0406221000 072-0666089
Affärsområdeschef SME Per Jansson
0406221000 0701-900240
Sasha Djordjevic
0406221000 0720-65 58 98
Affärsområdeschef SME Per Jansson
0701900240
Personalchef Margareta Persson
0406221000 0707266222
Kundservicechef Camilla Moberg
0406221000 0701820080

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PHONERA FÖRETAG AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 12 april 2015

Besöksadress

Gävlegatan 22A
STOCKHOLM

Postadress

Gävlegatan 22A
STOCKHOLM, 11330

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024