Ledigt jobb som personalman/HR-generalist i Borås

Arbetsbeskrivning

Till vår konsultverksamhet söker vi på Experis en personalman/HR-generalist till ett större nationellt företag i Borås. Tycker du om att jobba med människor och när den ena dagen inte är den andra lik är du rätt för den här tjänsten. Du blir initialt anställd av Experis och uthyrd till vår kund i minst ett år och för rätt person finns stora möjligheter till anställning hos kunden. Uppdraget startar omgående varför vi gärna ser att du ansöker redan idag.

Arbetsbeskrivning

Tillsammans med de tre andra personalmännen ansvarar ni för att sysselsätta de drygt 300 anställda medarbetarna och se till att alla utför sitt arbete med kvalitet och mår bra.
Du rekryterar, introducerar och utbildar ny personal och jobbar löpande med personalrelaterade arbetsuppgifter som tex sjukfrånvaro/rehab, arbetsrätt och säkerhet.
Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag - fredag men det kan förekomma kvällsarbete några enstaka gånger.

Vem söker vi?

Vi söker dig som tycker om att arbeta på ett företag där alla hjälps åt och där det händer saker.
Du har struktur i dina rutiner men är inte främmande för snabba förändringar.
Akademisk utbildning är inget krav men vi ser gärna att du har några års erfarenhet från HR-arbete i någon form.

Vad kan vi erbjuda dig?

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Tillsammans med din personliga Konsultchef tar vi fram en karriärplan baserat på dina mål och våra möjligheter!
Experis är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus och med ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

Är du rätt person för jobbet?

Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat och uppdaterat CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss via e-post
Vi arbetar med löpande urval och ber om din ansökan snarast.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö

Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 3 november 2016

Besöksadress

Lidköping
None

Postadress

Engelbrektsgatan 6
ÖREBRO, 70212

Liknande jobb


Intendent

Intendent

14 mars 2024